Mijn puppy is gevallen
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Jack is twee weken geleden van een stoel gevallen en die stoel kwam ook nog eens bovenop hem terecht. Hij schreeuwde het werkelijk uit van de pijn. Ik twijfelde eerst of ik naar de dierenarts zou gaan omdat hij nogal een drama-queen is; ik dacht dat hij zich misschien een beetje aanstelde. Uiteindelijk heb ik toch de dierenarts gebeld en die adviseerde om de nacht even aan te kijken en de volgende dag op consult te komen als het niet beter ging. Ik ben maar wat blij dat ik gegaan ben, want meneer bleek dus zijn dijbeenhals te hebben gebroken. Hij is afgelopen dinsdagochtend geopereerd.
Je maakt je nooit zomaar zorgen, dus breng hem naar de dierenarts en wacht niet af of het vanzelf beter gaat.
die dierenarts van je is wel heel erg goed hoor, onderzoekt hij tegenwoordig via de telefoon?
Ik heb een chihuahua-puppy van 2 maanden die gisteravond uit de armen van mijn vriend is gevallen. Hij gilde het uit en heeft enorm gejankt. Sindsdien houdt hij niet meer op met piepen. Ik heb de dierenarts gebeld en die zei dat er niets aan de hand was, maar ik ben echt heel bang. Hij speelt niet meer zoals eerst. Hij loopt wel goed, maar ik maak me echt zorgen.
Nog steeds geen nieuws! Terwijl we op ffoune wachten: het is waar dat je snel moet handelen, maar tegelijkertijd is het forum er ook om elkaar gerust te stellen als het even niet goed gaat met onze maatjes. Ook al zijn we geen dierenarts, we hebben er allemaal behoefte aan om gesteund te worden door lieve mensen die van dieren houden! Groetjes
HOUD ONS SNEL OP DE HOOGTE VAN DE GEZONDHEID VAN JE MAATJE ANGIRUBANIS EN VEEL STERKTE
Ik hoop dat het al wat beter met hem gaat. Die neiging tot overgeven kan door een trauma komen, maar ik wil je niet ongerust maken angie, je zult je zo al wel genoeg zorgen maken. En ffoune, zonder dat ik je wil kwetsen, de sfeer die je in dit topic neerzet is niet echt fijn. Als iemand dingen zegt die je dwarszitten, kom dan gewoon niet meer terug, dat voorkomt dit soort gedoe!
Zo schrijven op je 41e, dan klopt er echt iets niet... Lol
Maar laat je ons wat weten zodra de dierenarts ernaar heeft gekeken? :)
Goedenavond, ik heb net alles gelezen en ik zou ook graag willen weten hoe het nu met dat kleintje gaat.
Tijdens het lezen viel ffoune me op. Ik zou wel eens willen weten wat het nut ervan is om zo'n sfeertje te creëren op een forum waar om hulp wordt gevraagd??? Ik denk niet dat angieurbanis daarop zit te wachten, zeker omdat je mensen aanvalt die alleen maar advies geven!!!!!
Daarnaast vind ik het niet erg eerlijk om zo te liegen over je leeftijd en je geslacht!!!!!
Maar goed, laat ons nog even weten hoe het gaat, want je weet maar nooit. Zoals delys aan het begin al zei: hij was wel misselijk, ook al heeft hij niet echt overgegeven, dus je weet het maar nooit.
Nog nieuws?
Ik stel me hier toch wel wat vragen bij.
Waarom die agressie? Er is alleen maar advies gegeven en of Angie dat nu wel of niet opvolgt, dat is aan haar.
Hoezo bedankt?