Vraagje: moet ik mijn cocker reu laten castreren?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Nee, het is geen cocker, maar wat ik schreef geldt voor alle honden... 😉

« We zijn nu al 3 maanden bezig met de hondentrainer »
We hebben hier vaak te maken met trolls, dus als het verdacht klinkt, zijn we op onze hoede...
Als je op je eigen gebruikersnaam klikt, laat de site een overzicht zien van alle gesprekken waaraan je hebt deelgenomen. Zo kun je ze makkelijk terugvinden als je een tijdje niet op Wamiz bent geweest.
Mijn mening is dat als mensen zich helemaal uitsloven om je te helpen met
een of ander probleem, het wel het minste is om te laten zien dat je hun reacties hebt gelezen.
Als je niet duidelijk genoeg bent over de situaties die je beschrijft, en bijvoorbeeld tijden door elkaar haalt, word je al snel niet meer serieus genomen en dat is ook logisch.
Hoi Aggie, heb jij een cocker?
Jij bent echt niet grappig. Ik weet nog niet goed hoe deze site werkt. Ik herhaal: lees m'n bericht nou eens goed, dan begrijp je het tenminste. Ik waardeer het niet dat je me zo belachelijk maakt.
Sorry, ik ben nieuw op deze site en ik weet nog niet zo goed hoe het werkt. Wat de gedragsproblemen betreft: Bill en ik zijn naar een hondentrainer gegaan en blijkbaar lag het niet aan de hond, maar aan mij. Ik zal het uitleggen: voordat we die trainer ontmoetten, sliep Bill op mijn bed, at hij tegelijk met mij, mocht ik niet in de buurt van zijn voerbak komen en waren er nog een hoop andere van dat soort problemen. Sinds we het trainingsprotocol voor Bill volgen, gaat het elke dag een stuk beter (de trainer begeleidt ons nu drie maanden). Ik heb dit topic geopend om een breder beeld te krijgen van mijn situatie met Bill — of nou ja, mijn oude situatie met Bill dan.
Nogmaals mijn excuses dat ik niets van me heb laten horen, ik ben nieuw op de site en ben nog volop aan het leren hoe alles werkt.
voldoende beweging genoeg om overgewicht te voorkomen!
Hoi Aggie, heb jij een cocker?

Geen zorgen docline, het probleem is inmiddels opgelost met een goede trainer (sinds 5 dagen al!). Vast Caroline Lange? 😆
Mijn spaniel is rond haar 10e gesteriliseerd en haar vachtstructuur is hetzelfde gebleven.
(Wat betreft de andere topics van @Xxomar: niets wijst erop dat hij de berichten op alle pagina's leest. Er komt in ieder geval geen update over hoe het nu gaat met de problemen die hij heeft geplaatst, en dat is best wel ontmoedigend voor de mensen die de tijd hebben genomen om met hem mee te denken.)