Mijn cocker is ontzettend aanhankelijk, volgzaam, echt geweldig! Het is een fantastische hond. Je moet hem inderdaad heel vaak uitlaten als je in een appartement woont, zoals ik. <\/p>
<\/p>
Ik heb een vraag en dat is MIJN GROTE PROBLEEM: IK VIND OVERAL HAREN (zelfs in mijn slaapkamer die dicht is en zelfs in de kasten in mijn kamer?? Haren tot in mijn ondergoed; de stofzuiger zit verstopt, de wasmachine (die ik net had gekocht) geeft nu al een rood lampje dat de filters verstopt zitten, maar die zijn onbereikbaar omdat ze aan de achterkant van de machine zitten)... Hebben jullie hetzelfde probleem? En alsjeblieft, hoe doen jullie dat? Ik maak drie keer per dag de vloer schoon, ik heb al mijn sokken moeten weggooien... Dit is echt mijn nachtmerrie (onder andere omdat het appartementencomplex alleen kleine honden accepteert en ik mijn cocker naar een heel goed asiel heb moeten brengen; ik ben echt doodongelukkig, ik wil niets liever dan hem snel gaan ophalen, hem stevig tegen me aan drukken en hier verhuizen. Maar eerst moet ik dat probleem met de haren oplossen, want ik ben er ook allergisch voor en ik kan niet tussen de haren leven, ik walg ervan, het is echt vreselijk)<\/p>
<\/p>
Alsjeblieft, HELP ME. ALVAST BEDANKT VOOR JULLIE REACTIES<\/p>