Mijn hond heeft een bult in zijn keel
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
zezette, ga terug naar de dierenarts of vraag een second opinion bij een andere; hier kunnen we verder niets voor je doen.
Hoi! Mijn lieve hond heeft een bult ter grootte van een ei in haar nek, vlak onder haar oor. Ik ben vorige week bij de dierenarts geweest en ze heeft antibiotica en cortisonen gekregen. Maar er is geen enkele verbetering, het is zelfs alleen maar erger geworden. Wat moet ik doen? Ze voelt zich echt niet lekker en ze is pas 5 jaar oud.
👍
Hoi, sorry hoor! Mijn hond is net nagekeken voor dat bultje bij zijn keel. Het bleek een muggenbeet of iets anders te zijn dat hem geprikt heeft en wat is gaan ontsteken. En die bultjes bij zijn poten zijn gewoon lymfeklieren die een beetje opgezet zijn; dat kan verder geen kwaad en over een weekje is dat weer weg. Hij heeft een prikje gehad, en voor de bultjes bij zijn keel ook een spuitje en een middeltje om de pus te verwijderen. Het kwam dus allebei door een muggenbeet of iets dergelijks. Ik ben echt opgelucht dat het niks ernstigs is! Dat hij moest overgeven kwam doordat hij last had van die bultjes 😳 Kunnen jullie me trouwens vertellen hoe ik een bericht kan verwijderen? Alvast bedankt!
Is er al nieuws?
Is goed hoor, groetjes
Oké! Houd ons op de hoogte! Groetjes.
Ik ben pas 14 en ik maak me echt zorgen om mijn hond. Mijn moeder maakt vanmiddag om 15:00 uur een spoedafspraak omdat we niet weten wat het is 😞
En je hond is al twee maanden ziek en je bent nog niet naar de dierenarts geweest? Ik geloof mijn ogen niet!
9 reacties van 9