Hoeveel puppy's in een nest van een Mechelse herder en een Duitse herder?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

1) Ik zou graag willen weten hoeveel puppy's er in een nestje zitten van een Mechelse herder teef van 3 jaar met een Duitse herder reu van ook 3 jaar oud?

Mijn Mechelaar heeft een stamboom.

De Duitse herder van mijn vriend heeft ook een stamboom.

2) Hoe lang duurt de dracht?

Bedankt voor je antwoord. 👌 !!!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

22 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Saloméhautier: die vrienden gaan echt niet alle puppy's nemen en dat is nou net het probleem. Want als er niemand is die de hondjes wil, waar moeten ze dan heen? Zeker omdat mensen tegenwoordig minder snel een dier adopteren...

Ik ben het ermee eens, je kunt ze beter het asiel aanraden. Dan doen ze ook nog eens een goede daad :) En zo voorkom je dat je hond te veel belast wordt :)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

ik geloof dat ze zei dat haar vriendinnen puppy's wilden, dus ik denk dat ze hen wel een beetje vertrouwt, toch!?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Egoïsme ten top... Ik schaam me echt dat ik een mens ben, eerlijk waar...

Denk je niet dat het beter is dat ze er eentje uit het asiel halen?? Zeker omdat die pups geen stamboom zullen hebben, ook al hebben de ouders die wel.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Jeetje, wéér iemand die wil gaan fokken... en dan ook nog eens om van die 'vuilnisbakjes' weg te geven die over een tijdje de asiels alleen maar verder opvullen. Pfff, als je weet hoeveel pups een Mechelse herder kan krijgen, is dat echt niet best.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Nee, als het er meerdere zijn wil ik er eentje houden en de rest verkoop ik.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Als je vrienden er helemaal zeker van zijn om ze te nemen, zie ik geen enkel probleem!

Vertaald Frans
    Humeur-De-Chien
    Humeur-de-chien Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi Jason,

Ik snap het niet helemaal.

Ben je van plan om te gaan fokken met een Mechelse herder en een Duitse herder, of is het 'gebeuren' al achter de rug?

Dat de ouders een stamboom hebben verandert niets, want de pups zullen die nooit krijgen. En wat zou het nut zijn van zo'n nestje?

Als je met 'hoe lang duurt de worp' op de dracht doelt, dan duurt dat tussen de krappe 2 maanden en bijna 2,5 maand.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi, wil je een nestje met je hond voor vrienden??

Vertaald Frans
  • 20 reacties van 22

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!
    Deze onderwerpen zijn wellicht interessant voor je!
    Ontdek meer