Hoeveel puppy's in een nest van een Mechelse herder en een Duitse herder?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Saloméhautier: die vrienden gaan echt niet alle puppy's nemen en dat is nou net het probleem. Want als er niemand is die de hondjes wil, waar moeten ze dan heen? Zeker omdat mensen tegenwoordig minder snel een dier adopteren...
Ik ben het ermee eens, je kunt ze beter het asiel aanraden. Dan doen ze ook nog eens een goede daad :) En zo voorkom je dat je hond te veel belast wordt :)
ik geloof dat ze zei dat haar vriendinnen puppy's wilden, dus ik denk dat ze hen wel een beetje vertrouwt, toch!?
Egoïsme ten top... Ik schaam me echt dat ik een mens ben, eerlijk waar...
Denk je niet dat het beter is dat ze er eentje uit het asiel halen?? Zeker omdat die pups geen stamboom zullen hebben, ook al hebben de ouders die wel.
Jeetje, wéér iemand die wil gaan fokken... en dan ook nog eens om van die 'vuilnisbakjes' weg te geven die over een tijdje de asiels alleen maar verder opvullen. Pfff, als je weet hoeveel pups een Mechelse herder kan krijgen, is dat echt niet best.
Nee, dat is nog niet gedaan
Nee, dat is nog niet gedaan
Nee, als het er meerdere zijn wil ik er eentje houden en de rest verkoop ik.
Als je vrienden er helemaal zeker van zijn om ze te nemen, zie ik geen enkel probleem!
Hoi Jason,
Ik snap het niet helemaal.
Ben je van plan om te gaan fokken met een Mechelse herder en een Duitse herder, of is het 'gebeuren' al achter de rug?
Dat de ouders een stamboom hebben verandert niets, want de pups zullen die nooit krijgen. En wat zou het nut zijn van zo'n nestje?
Als je met 'hoe lang duurt de worp' op de dracht doelt, dan duurt dat tussen de krappe 2 maanden en bijna 2,5 maand.
Hoi, wil je een nestje met je hond voor vrienden??