Hoe krijg ik mijn hond in zijn hok en hoe zorg ik dat hij daar blijft?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi!

Hoe krijg ik mijn hond, een Mechelse herder van 16 maanden, zo ver dat hij in zijn hok gaat en daar ook echt blijft? Vooral als het regent en we niet thuis zijn, is dit een probleem. Hij gaat er wel in als we er brokjes in gooien en we zeggen dan "blijf", maar dat duurt nooit lang. Ik heb het hok zelf voor hem gebouwd en hij heeft alle stappen van de bouw gezien, dus het is voor hem geen vreemd object.

Alvast bedankt! 👏

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

12 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Nou, je moet er wat lekkers in leggen en hij moet eraan wennen om er zo vaak mogelijk te zijn. Hij moet het echt als zijn eigen plekje voor rust en ontspanning gaan zien. Daarvoor moet hij er tijd doorbrengen en moet het comfortabel zijn met een dekentje of een goede mat, speeltjes, enz.

Super bedankt, maar dat is precies wat ik heb gedaan: de mat vind ik steeds terug op het gazon omdat hij ermee speelt, de snoepjes zijn binnen no-time op en de speeltjes haalt hij eruit..... Hij ligt liever achter de voordeur (die op de tuin uitkomt). Lastig hoor!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Nou, je moet er gewoon wat lekkers in leggen zodat hij eraan went om er zo vaak mogelijk te zijn. Hij moet het echt als zijn eigen plekje voor rust en ontspanning gaan zien. Daarvoor moet hij er veel tijd doorbrengen en moet het comfortabel zijn met een dekentje of een goed kussen, wat speeltjes, enz..

Vertaald Frans
  • 12 reacties van 12

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!