Groei en volwassen grootte van Mechelse herders

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Ik heb dit topic geopend om de grootte van Haïko te 'vergelijken' met andere Mechelaars tijdens hun groei.

Met 3 maanden = 15,2 kg

Met 4 maanden = 18 kg

Met 5 maanden = 23,4 kg

Met 6 maanden = 28 kg en ongeveer 58 cm (lastig te meten met een hond die alle kanten op beweegt).

Zijn vader was behoorlijk groot en hij lijkt op hem, dus we weten dat het een flinkerd wordt ^^

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

59 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Dus niemand heeft een Mechelse herder?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Gisteren zag ik hem naast een vrouwtje van 10 maanden, hij was net iets kleiner (3-4 cm). Dat viel me wel een beetje op.

Hij komt ook uit een werklijn, die zijn meestal wat groter en steviger dan de showlijnen.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Dat betekent dus dat hij 4 cm groter of 2 cm kleiner kan zijn dan 58 cm

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

je kunt er 4 cm bij doen of er 2 vanaf halen

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Haïko is een kruising tussen een Mechelse Herder met een bevestigde LOF-stamboom en een Mechelaar waarvan de stamboom nog niet officieel is bevestigd. Dus ik denk dat ik hem prima kan vergelijken met andere Mechelaars ^^

Vertaald Frans
  • 50 reacties van 59

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!