Groei en volwassen grootte van Mechelse herders

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Ik heb dit topic geopend om de grootte van Haïko te 'vergelijken' met andere Mechelaars tijdens hun groei.

Met 3 maanden = 15,2 kg

Met 4 maanden = 18 kg

Met 5 maanden = 23,4 kg

Met 6 maanden = 28 kg en ongeveer 58 cm (lastig te meten met een hond die alle kanten op beweegt).

Zijn vader was behoorlijk groot en hij lijkt op hem, dus we weten dat het een flinkerd wordt ^^

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

59 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Hoi! Ik ben nieuw hier en ik heb een hond die ik wil verkopen. Voor wie interesse heeft: ik hoor het graag!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Zo'n 60-62 cm ongeveer ^^ en ja, een flinke baby =)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Oké, wat een flinke knapperd heb je! =) Ben heel benieuwd hoe groot hij is! =)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Nou, die van ons woog bij 58 cm al 28 kg, dus zo dik zal ze vast niet zijn, of die van ons was echt een reus. ^^

Later merkte ik dat hij een beetje een bolletje werd, maar nu is hij mooi slanker geworden. Dus ik denk dat het bij die van jou ook wel zo zal gaan. Morgen zal ik proberen hem eens op te meten om te kijken, want het is eigenlijk al een hele tijd geleden dat we dat voor het laatst gedaan hebben. ^^

Vooruit, nog even een fotootje voor de leuk ;)
    Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Nou, na heel wat gedoe om mijn Iska te meten, is ze ongeveer 58 cm bij de ******. ^^

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Oké, ik snap het! ^^

Ik ga proberen haar op te meten en ik plaats weer een berichtje zodra mevrouwtje besluit mee te werken! ^^

Bedankt voor jullie reacties.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Die van mij is 63 cm en weegt 28 kg, en toch lijkt hij dik. Hij is net zo gebouwd als zijn vader (Burdy de la Crique du Flojule); hij is breed bij de poten en oogt daardoor klein en gedrongen... Het hangt allemaal af van de lichaamsbouw van de hond.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Uiteindelijk is Haïko anderhalf jaar oud, hij is zo'n 63 cm en weegt 33 kg, hij is vrij slank. =)

Loow, dat kunnen we niet weten. Als ik je vertel dat ik 60 kg weeg en 21 jaar ben, zou je me dan kunnen vertellen of ik te dik of te dun ben? Xd

We hebben zijn grootte nodig om dat te kunnen weten.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi,

Mijn Mechelse herder Iska, die ik liefkozend Bibue noem, is op 12 februari 2014 9 maanden oud geworden en woog toen 20,3 kg.

Wat vinden jullie ervan??

Mijn dierenarts zei trouwens dat ze iets te zwaar is.

Vertaald Frans
  • 30 reacties van 59

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!