Groei en volwassen grootte van Mechelse herders

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Ik heb dit topic geopend om de grootte van Haïko te 'vergelijken' met andere Mechelaars tijdens hun groei.

Met 3 maanden = 15,2 kg

Met 4 maanden = 18 kg

Met 5 maanden = 23,4 kg

Met 6 maanden = 28 kg en ongeveer 58 cm (lastig te meten met een hond die alle kanten op beweegt).

Zijn vader was behoorlijk groot en hij lijkt op hem, dus we weten dat het een flinkerd wordt ^^

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

59 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Hoi! Mijn Mechelaar is 3 maanden oud en weegt 9 kg. Is dit een beetje binnen de norm???

Alvast bedankt!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Mijn Mechelaar weegt 30 kg en is 52 cm hoog bij de ******. Ze is pas 8 maanden oud en ik zou graag willen weten tot welke leeftijd ze nog blijft doorgroeien.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Die van mij weegt met 5 maanden al 26 kg, zo zie je maar dat alles afhangt van de bouw..

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi allemaal, ik vind het maar vreemd dat een Mechelaar 23 kg weegt met 5 maanden. Die van mij is ook 5 maanden en weegt maar 16 kg.

Dat is helemaal niet vreemd hoor, elke hond heeft zijn eigen bouw.

Dit komt waarschijnlijk door de grootte van de ouders, wat een van de belangrijkste factoren is voor de grootte van de pups.

Je Mechelaar zit gewoon op het gemiddelde.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren
    Hoi allemaal, ik vind het maar vreemd dat een Mechelaar 23 kg weegt met 5 maanden. Die van mij is ook 5 maanden en weegt maar 16 kg.
    Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi! Ik heb een raszuivere Mechelse herder zonder stamboom en ik heb haar groei bijgehouden omdat ze echt een kleintje was toen ik haar met 8 weken in huis kreeg!

2 maanden: 28 cm, 3,2 kg

3 maanden: 37 cm, 7,5 kg

4 maanden: 47 cm, 11 kg

5 maanden: 51 cm, 14 kg (vandaag!)

Tegen het einde van de groei zal ik weer even een update plaatsen!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi, mijn Duitse herder (reu) is 5 maanden oud en weegt 19 kg. Mijn neef zegt dat zijn Mechelse herder teefje van 3 maanden al 18 kg weegt! Kan dat wel?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi, ik heb een vrouwtje van 2 maanden en 9 dagen oud. Wat zou haar gewicht op deze leeftijd moeten zijn???

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Mocht je me nodig hebben, dan laat ik hier mijn e-mailadres achter: larissaducastel07@netcourrier.com

Vertaald Frans
  • 20 reacties van 59

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!