Groei en volwassen grootte van Mechelse herders
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Hoi! Mijn Mechelaar is 3 maanden oud en weegt 9 kg. Is dit een beetje binnen de norm???
Alvast bedankt!
Mijn Mechelaar weegt 30 kg en is 52 cm hoog bij de ******. Ze is pas 8 maanden oud en ik zou graag willen weten tot welke leeftijd ze nog blijft doorgroeien.
Die van mij weegt met 5 maanden al 26 kg, zo zie je maar dat alles afhangt van de bouw..
Dat is helemaal niet vreemd hoor, elke hond heeft zijn eigen bouw.
Dit komt waarschijnlijk door de grootte van de ouders, wat een van de belangrijkste factoren is voor de grootte van de pups.
Je Mechelaar zit gewoon op het gemiddelde.

Hoi! Ik heb een raszuivere Mechelse herder zonder stamboom en ik heb haar groei bijgehouden omdat ze echt een kleintje was toen ik haar met 8 weken in huis kreeg!
2 maanden: 28 cm, 3,2 kg
3 maanden: 37 cm, 7,5 kg
4 maanden: 47 cm, 11 kg
5 maanden: 51 cm, 14 kg (vandaag!)
Tegen het einde van de groei zal ik weer even een update plaatsen!
Hoi, mijn Duitse herder (reu) is 5 maanden oud en weegt 19 kg. Mijn neef zegt dat zijn Mechelse herder teefje van 3 maanden al 18 kg weegt! Kan dat wel?
Hoi, ik heb een vrouwtje van 2 maanden en 9 dagen oud. Wat zou haar gewicht op deze leeftijd moeten zijn???
Mocht je me nodig hebben, dan laat ik hier mijn e-mailadres achter: larissaducastel07@netcourrier.com