Een Beagle in een appartement?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal!

De vraag is eigenlijk vrij simpel: ik ben al een tijdje op zoek naar een hondenras en mijn oog is gevallen op de Beagle, wat me een geweldige hond lijkt!

Maar nu komt het: ik woon alleen in een appartement van 50 m² met mijn slang en mijn baardagaam. Het is goed ingedeeld en er is ruimte genoeg, maar het blijft natuurlijk wel een appartement...

's Ochtends vertrek ik om 8:30 uur, tussen de middag kom ik een uurtje naar huis en om 17:30 uur ben ik weer terug. Zou hij het aankunnen om die tijd alleen te zijn? Ik moet er wel bij zeggen dat het om een puppy gaat.

Bedankt voor jullie reacties!

Voor degenen die geen zin hebben om een heel verhaal te typen, vul dan even de poll in!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

12 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Op dit moment pas ik op de hond van een maatje die op vakantie is. Ik laat hem als volgt uit:

30 min 's ochtends

20 min en even spelen tussen de middag

45 min ~ 1 uur 's avonds

(eventueel nog een blokje om van 15 min als ik merk dat hij rond 22:00 ~ 23:00 uur nog wat onrustig is)

Verder heb ik een mountainbike, en als de hond sportief is, gaan we in het weekend lekker het bos in! (Natuurlijk niet als hij nog te klein is)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Die tijden dat je weg bent lijken me prima. De vraag die je jezelf nu moet stellen is: hoeveel tijd kun je per dag uittrekken voor een wandeling en hoeveel per week voor sport en langere wandelingen?

Vertaald Frans
  • 12 reacties van 12

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!
    Deze onderwerpen zijn wellicht interessant voor je!
    Ontdek meer