Verschil tussen Staff en Pitbull?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
lol oké bedankt!
Met dit licht zou ik voor zandkleur / blue fawn gaan.
Je vindt Staffs in deze kleur die meestal blauwdrager zijn, maar de hond is echt een Red nose. Het is waar dat het wel wat heeft, maar die Red nose (de pigmentatie van de neus en de ogen)... Dat hoort niet bij de Amstaff...!!!!lol!!
"Nou, als je me had gelezen, had je kunnen begrijpen dat ik heus wel weet dat het in sommige landen een erkend ras is... Net als de rassen die niet door de FCI erkend zijn en die ik eerder noemde. Pff."
Pff? Hoezo pff? Voor het geval je het nog niet wist: die link en die foto's waren niet direct aan jou gericht. Ik heb ze in het topic geplaatst en niet speciaal voor jou. Ik heb mijn mening gegeven, of je het nu leuk vindt of niet, dat is mijn goed recht!
En zoals ik al zei: omdat ik niets heb gelezen van wat je hebt geschreven, heb ik ook geen recht om te oordelen... Dat heb ik trouwens ook helemaal niet gedaan!!
Het rare is dat een Staff eigenlijk een pitbull met papieren is en dan niet echt als gevaarlijke hond wordt gezien, terwijl een Staff zonder papieren (pitbull) wel gevaarlijk is.
Het slaat echt nergens op.
Maar ja, je doet er niks aan.
"Heel eerlijk gezegd niet, ik heb echt helemaal niets gelezen van wat je hebt geschreven, dus ik kan ook niet oordelen of je beweringen over pitbulls kloppen. Ik heb alleen die link (en de foto's) geplaatst om je te laten zien dat het ras wel degelijk bestaat, ook al is het niet erkend. Dat is alles."
Nou, als je me wel had gelezen, had je kunnen begrijpen dat ik er echt wel van op de hoogte ben dat het in sommige landen een erkend ras is... Net als de rassen die niet door de FCI erkend zijn die ik al eerder noemde. Pff.
Het rare is dat een Stafford eigenlijk een pitbull met stamboom is en die wordt niet echt als een gevaarlijke hond gezien, maar een Stafford zonder papieren (pit) is dan ineens wel gevaarlijk.
Slaat echt nergens op.
Maar ja, je doet er niks aan.
"En let er trouwens op dat de honden op de foto's van kallys echt superveel op vechthonden lijken..... Loool !!"
Ja, met die gecoupeerde oren zien ze er best wel eng uit!! haha
Hoe heet de kleur van de eerste eigenlijk (de lichtste)? Ik vind het echt geweldig!
"Bedankt Kallys34, je bent een grote hulp. Zeg eens, heb je ook maar één woord gelezen van wat ik heb geschreven? ... Nee, maar ik wil best hoor. We kunnen wel alle pagina's van alle sites over dwergherders en grappige kruisingen die goed verkopen en die mensen graag erkend zouden zien erbij gaan halen... Of van alle 'rassen' die niet door de FCI erkend zijn, daar zijn er een hoop van. Ik heb er al een paar genoemd."
Heel eerlijk gezegd: nee, ik heb echt helemaal niets gelezen van wat je hebt geschreven, dus ik kan niet oordelen of wat je over pitbulls zegt klopt. Ik heb alleen die link (en de foto's) gedeeld om je te laten zien dat het ras, ondanks dat het niet erkend is, wel degelijk bestaat. Dat is alles.