HOE KAN IK DE MAGISCHE PORTEFEUILLE KRIJGEN +229 01 55 88 51 19

L
Lorisscandaleux7078 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

HOE KAN IK DE MAGISCHE PORTEFEUILLE KRIJGEN +229 01 55 88 51 19De magische portefeuille, ook wel de magische 'bedou' of magische portemonnee genoemd, is een manier om elke dag geld te krijgen. De portefeuille maakt het mogelijk om elke dag geld te hebben zonder je huis te verlaten. Veel mensen vragen zich af hoe dit mogelijk is, laat me je deze realiteit uitleggen.

+229 01 55 88 51 19 Hoe de portefeuille werkt

De portefeuille is een envelop waarin de geesten via onzichtbare wegen geld stelen van rijke bedrijven zoals banken en andere natuurlijke personen. Wie ergens verborgen rijkdom bezit, daar zullen de geesten het bedrag dat je wilt weghalen om het in je portefeuille te leggen. Om de magische portefeuille te bemachtigen hoef je je geen zorgen te maken, het zijn alleen de kosten voor de ingrediënten die je moet betalen.

De magische portefeuille kan voor je produceren in euro's, dollars, FCFA, CHF, enz. Voor de meesten is dat 100.000 tot 1.000.000 per dag. In euro's levert het circa 1.150 € tot 5.850 € per dag op. De kosten van de ingrediënten hangen af van hoeveel je wilt dat het je per dag oplevert. Bovendien moet je aan het eind van elke maand, zodra je tevreden bent, een bedrag sturen voor het onderhoud van de geesten. Zij zijn degenen die je in staat stellen om 3 jaar lang elke dag de vrijgevigheid van de geesten te ontvangen.

Een magische portefeuille hebben zonder gevolgen

De magische portemonnee heeft geen gevolgen voor je leven en ook geen nadelen voor je familie. Veel mensen geloven dat de portefeuille bijwerkingen heeft op hun leven, maar dat is onmogelijk. Het is alsof je een groep mensen inhuurt om geld voor je te stelen en zij krijgen hun deel; zo werken de geesten, elke maand stuur je me een bedrag voor de dankceremonies. De totems die je moet respecteren om de portefeuille te gebruiken zijn simpel. In het geval dat je ze niet respecteert, zal de magische portefeuille stoppen met voor je te produceren.

NEEM CONTACT MET MIJ OP

MACHTIGE MARABOUT PAPA ALAFIA

WhatsApp-nummer:………… +229 01 55 88 51 19

Telefoonnummer:………… +229 01 55 88 51 19

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

0 antwoorden
Sorteren op:
Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!