Hormonen bij mijn kat

Hebbes
Hebbes

Hallo, mijn poes is toen ze 6 maanden oud is gesteriliseerd. Na een jaar kwamen we er achter dat het beestje weer krols werd. Bloedgeprikt. En weer hormonen in haar lijfje gevonden. Dit 3 maal. 
De laatste x februari 2023 is heel haar baarmoeder verwijderd. Ze had een actieve baarmoeder.

Ik heb besloten om het beestje niet meer te laten opereren. Ze wordt nog steeds krols en de katers staan voor de deur haar op te wachten.

Nu denk ik dus. Dat ze nog steeds haar hormonen in haar lijf heeft. Ze is 5 en haar nu voor de 4e x haar weer te laten opereren wil ik niet. Nu het probleem is denk ik dat de katers mijn schuur ( mijn poes haar (schuil) plek) onder sproeien. Of mijn poes doet het zelf waardoor de andere katers daar overheen gaan. Ik weet het nog niet. 
Ik vraag me af. Wat ik tegen het sproeien kan doen van ( misschien) haar of de andere katers. 
En of dat misschien andere dit ook eerder hebben gehad ? Ik word er moedeloos van.

Vriendelijke groet,

Een kattenliefhebber.

2 antwoorden
sblank
sblank

Oh wat vervelend dit! Heb je het er met je DA over gehad? Ik weet dat er sprays zijn die je kunt spuiten op je muren, maar weet niet of dit effectief is.

Antwoorden op
niko88
niko88

ik heb laatst voor mijn onrustige katten een verdamper gehaald bij bol ik weet niet of dit zal werken bij jou kat maar bij ons meteen 

https://www.bol.com/nl/nl/p/nala-katten-verdamper-navulling-set-compleet-kalmerende-diffuser-systeem-met-feromonen-stressvermindering-voor-katten-inclusief-navullingen-geschikt-voor-alle-kattenrassen-rustgevende-aroma-s-voor-gelukkige-en-ontspannen-katten/9300000185258448/?bltgh=l-5n3wxvRBZpsw7XnrJGNQ.2_6.7.ProductTitle

Antwoorden op
Verwijderen bevestigd

Weet je zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?