Thiago

Anoniem
Anoniem

Wij zijn ten einde raad en zoeken een dringende oplossing. 

Onze kat likt zijn buik tot bloedens toe open en we worden bij elke dierenarts van het kastje naar de muur gestuurd.

Consultatie 1: Dachten ze voedsel allergie (geen resultaat) 2: Allergie test in orde, cortisone spuit, zalf & anti jeuk pilletjes (geen resultaat) 3: Opnieuw een spuit, cortisone pilletjes (geen resultaat) 4: Overgang naar een t-shirt en andere zalf met opnieuw anti jeuk pilletjes (geen resultaat) Na de 5e consultatie (en de 3e dierenarts) moesten we onze kat een kap aandoen, maar alsnog heeft hij een manier gevonden om te likken. Het gevolg hiervan is dat hij nu ook zijn poten volledig heeft weten open likken en wij weten nog steeds niets. 

Een jaar geleden is er ook een volledig onderzoek gedaan naar de organen,.. en ook hier was alles tip top in orde. 

Het enige kleine detail dat we nog meekregen was: “Misschien ligt het aan zijn gedrag” maar ook de feliway was zonder resultaat. 

Wat kunnen we doen? 

2 antwoorden
sblank
sblank

Hallo,

Welk merk eten krijgt jouw kat? Ik weet dat katten vleeseters zijn en vaak granen helemaal niet kunnen verdragen, weet je 100% zeker dat er geen granen in zijn voer zit? Misschien toch even het etiket goed lezen van zijn voer?

Antwoorden op

Hoi,

Ik doe de opleiding Kattengedragstherapie bij Tinley Academy. Ben momenteel bezig met de laatste module en moet een paar verschillende kattengedrag casussen beoordelen. Samen met mijn collega zijn we op zoek naar een casus idealiter in regio Utrecht of Den Bosch. Afhankelijk van waar, eventueel andere regio is ook ok. Casus van jullie kat lijkt interessant. Is het al opgelost? Waar ben je gevestigd? Misschien kunnen we het verder voor je onderzoeken en proberen op te lossen. Onze beoordeling is gratis. Laat het me weten.

Dank je wel.

Met vriendelijke groeten, 

Beata

Cattitude Therapy

Antwoorden op
Verwijderen bevestigd

Weet je zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?