De honden Margo en Pascal zijn in het asiel met elkaar getrouwd. Het was een dag om nooit te vergeten.
Voor deze speciale gelegenheid droeg Margo een kleine sluier van wit kant. Pascal zag er chic uit in een klein zwart pak met een bijpassend hoedje.
Een onvergetelijke dag
Het hondenpaar vond het geweldig om te poseren voor de foto's en gaf elkaar zelfs een kusje. De medewerkers van het asiel gaven toe dat het huwelijk wettelijk waarschijnlijk niet geldig is, maar hun vriendschap is er in ieder geval sterker dan ooit door geworden.
In het asiel zijn de twee viervoeters dan ook absoluut onafscheidelijk. Ze brengen al hun tijd samen door en het doet de verzorgers goed om hen zo te zien genieten.
Op de grote dag sprong Margo van puur geluk in het rond. Pascal keek daarentegen alsof hij niet helemaal begreep waar hij nu eigenlijk ja tegen had gezegd.
Op zoek naar een liefdevol thuis
In een bericht op Instagram lieten de verzorgers weten dat Margo en Pascal allebei zijn geholpen. Er zullen dus geen puppy's voortkomen uit dit bijzondere huwelijk.
Hoewel het duo enorm heeft genoten van alle aandacht op hun trouwdag, missen ze nog iets heel belangrijks om echt gelukkig te zijn. Ze zoeken namelijk nog een liefdevol thuis voor het leven. We wensen het pasgetrouwde stel al het geluk van de wereld toe!