Zweten bij de sphynx

Valentina75012
Valentina75012 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi !!!

Ik wilde graag weten of andere sphynx-'baasjes' hetzelfde hebben gemerkt als ik, namelijk dat mijn sphynx naar zweet ruikt, vooral als hij slaapt!!

En omdat hij het 's nachts koud heeft, komt hij bij mij onder het dekbed slapen, met zijn kop op mijn arm, net als een mens!!! En de volgende dag ruik ik niet alleen de zweetlucht van Peter, maar heb ik ook vlekken op mijn arm en op mijn lichaam, waarschijnlijk door de overtollige talg van mijn kleintje!!!!

Natuurlijk is dit allemaal niet erg, maar uit nieuwsgierigheid wilde ik het toch even weten!!!

Bedankt voor jullie reacties!!!🙂[[👎

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

12 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Valentina75012
    Valentina75012 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Nee, ik heb het aan m'n dierenarts gevraagd en die zei dat het niet verplicht is.

Of alleen een vochtig washandje als het erg warm is.

Ik durf het niet echt aan, want ook al is hij tweeënhalf jaar, hij is nog steeds klein en weegt amper drie kilo. 🤷

Wat vind jij ervan??

Vertaald Frans
  • 12 reacties van 12

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!