Zweten bij de sphynx
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Bedankt!!
Ik ken Zooplus, ik bestel daar mijn kattenbakvulling en light snoepjes voor mijn twee kleine hondjes.
Dus jij vindt deze brokken goed en niet zo duur?
Bedankt voor je antwoorden. 🙂
Je kunt ze bestellen op Zooplus, ik geef je de link wel even:
http://www.zooplus.nl/shop/katten/kattenvoer_droog/sanabelle (sanabelle)
http://www.zooplus.nl/shop/katten/kattenvoer_droog/porta_21 (porta 21)
Oké! Ik ga proberen hem te wassen, maar ik begin eerst even met doekjes.
In ieder geval bedankt!!!✌
Bedankt USIBELLE voor je antwoord!! Ik ga meteen babydoekjes kopen!!!
Nee hoor, het is helemaal niet erg en zoals je al zegt, is er wat meer waswerk en die douche 's ochtends is voor mij echt essentieel 👌
Vertel eens, droog je zijn lichaampje af nadat je de doekjes hebt gebruikt? Want mijn Peter is een echte koukleum!!!😉
Wat een schatje is die van jou!!! Hier zijn wat foto's van mijn baby Peter!!!

SELENA123 ik geef ze, als ze dat willen, wat droge koekjes, madeleines...
Kun je me vertellen waar ik de brokjes kan vinden die je noemde? Ik ken deze merken niet.
Bedankt!!! 🙂
Als je kwaliteitsbrokken koopt, ben je uiteindelijk niet duurder uit. Je katten eten er namelijk minder van omdat ze veel voedzamer zijn, en bovendien voorkomt het dat je naar de dierenarts moet voor allerlei kwalen die door die slechte brokken worden veroorzaakt!
Porta 21 en Sanabelle kosten maar zo'n 5 tot 6 € per kilo.
Welke koekjes?
Jawel hoor, kaas is prima voor zowel katten als honden trouwens, maar natuurlijk wel in kleine beetjes!!
Lekkers is voor af en toe 👌
De brokjes die ze krijgen zijn van Whiskas voor gesteriliseerde katten. Ik weet dat dit niet de allerbeste zijn, maar moet je nagaan: ik heb tien katten, allemaal geredde dieren waaronder Peter, en ik heb niet zoveel te besteden. De 'goede' brokjes zijn dus simpelweg te duur voor mij!! Maar ze krijgen niet alleen dat te eten hoor!!! En ze zijn allemaal hartstikke gezond, inclusief mijn oudje van achttien jaar!!!
Maar welk merk brokken gebruik je? Verder denk ik niet dat kaas erg goed is voor katten... en dat geldt ook voor koekjes...
Volgens degene van wie ik hem heb gekregen, zijn sphynxen kleiner dan andere katten. Peter is kerngezond.
Zijn voeding is hetzelfde als die van mijn andere katten; brokjes, zakjes natvoer, kip, koekjes, yoghurt, kaas...
Ik heb zelf geen kat, maar 3 kg lijkt me wel erg weinig. Als ik het goed heb, komt de geur ook door de voeding die je geeft.