Hoi allemaal! Ik plaats dit bericht vandaag omdat ik me echt heel erg zorgen maak.
Ongeveer een uur geleden heeft mijn kat overgegeven en er zat een worm in van ongeveer 5 cm lang. Hij was geel/wit van kleur en kronkelde alle kanten op. Ik wilde er nog een foto of filmpje van maken, maar mijn moeder werd bijna onwel toen ze het zag, dus ik moest het meteen opruimen. Dit is nu al de vierde keer in anderhalve week dat ze moet overgeven, ik vind dat echt veel. Een paar dagen geleden zat er ook al een klein draadje in haar braaksel, tenminste dat dachten we toen. Het bewoog niet, dus we dachten niet meteen aan een worm, maar nu denk ik dat het er toch echt eentje was. We gaan morgen een afspraak maken bij de dierenarts voor een ontwormingsmiddel. Ik wilde haar eigenlijk meenemen zodat de dierenarts haar even kan onderzoeken, maar mijn moeder denkt dat dat niet nodig is.

De worm zag er ongeveer zo uit. Ik geef toe dat een foto of video handiger was geweest...
Is er iets wat we kunnen doen in de tussentijd terwijl we op de dierenarts wachten? En lopen wij zelf ook risico? Alvast bedankt voor jullie reacties!