Siamese kruising?

Londonetmoi
Londonetmoi Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

De titel zegt het eigenlijk al, hoewel...

- Ik zou graag willen weten of mijn kitten echt een Siamese kruising is, want de mevrouw waar ik hem vandaan heb twijfelt en daardoor ik nu ook.

- Mijn andere kat van 4 jaar negeert ons een beetje sinds de kleine er is. Hij komt binnen, snuffelt even, blaast wat en wil dan meteen weer naar buiten, terwijl hij normaal gesproken de hele dag binnen blijft :( Mijn vraag is: gaat dit lang duren?

- En wanneer mag hij voor het eerst naar buiten en hoe pak ik dat aan? En wanneer moet de eerste inenting gebeuren? Alvast bedankt!

Siamese kruising?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

19 antwoorden
Sorteren op:
  • Lobby0331GJE
    Lobby0331gje Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ja, dat is inderdaad een Siamees. Ik heb precies dezelfde, een kruising met een Europese korthaar.

Vertaald Frans
    K
    Kelinda Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

vache 31 DE PERSOON die het daarover had (inenten, chippen, ontwormen), dat was twee jaar geleden

Vertaald Frans
    V
    Vache31 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Alweer zo iemand die overal het slechte in ziet, toch? Brigitte Bardot, waarom zou zij een kat nemen om er vervolgens niet voor te zorgen? Je zou mensen met dieren misschien eens wat meer moeten vertrouwen. Als je gaat paardrijden, vraag je je dan toch ook niet af of ze gechipt, gevaccineerd en ontwormd zijn?

Vertaald Frans
    Blue_Cat
    Blue_cat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Dubbelpost. Heb al gereageerd in het andere topic.

Vertaald Frans
    R
    Rio14 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi! Weet iemand misschien welk ras mijn kat is? Er is me verteld dat het een kruising is tussen een Ragdoll-moeder en een Siamese vader. Wordt hij kortharig of halflangharig? Ik zal nog een andere foto van hem posten.

Vertaald Frans
    L
    Leapasla Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Mijn droom... hij is echt prachtig.

Ik ben wanhopig op zoek in het asiel of via herplaatsing... maar tevergeefs... het glipt steeds net voor m'n neus weg.

In ieder geval is die van jou echt een plaatje.

Vertaald Frans
    Virginie Vogeleer
    Virginie vogeleer Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren
    Ooh super, bedankt voor je reactie @Blue Cat. Je helpt me echt enorm, want ik twijfelde nog. Nogmaals bedankt.
    Vertaald Frans
    Blue_Cat
    Blue_cat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Je kat is overduidelijk een kruising 'Siamees Seal Point'. Die diepblauwe kleur van zijn ogen is echt indrukwekkend voor een kruising. (Hij heeft niets weg van een Heilige Birmaan). Zijn Siamese genen zijn heel duidelijk aanwezig.

Ik heb mijn hele leven al Siamezen gehad, je zult wel merken hoe aanhankelijk en intelligent ze zijn.

Hij is PRACHTIG!!

Vertaald Frans
  • 10 reacties van 19

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!