Roze afscheiding uit vulva kat HULP

N
Nala10 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi, ik zal de situatie even uitleggen: mijn poes Nala is nu iets minder dan een jaar oud. Ze was ongeveer 3 weken geleden voor het eerst krols (we hebben ook een kater in huis) en alles ging hartstikke goed. Sinds 3 dagen beweegt Nala niet veel meer en als ze slaapt of rust, maakt ze grommende geluidjes (dat heeft ze nog nooit eerder gedaan). Ze is ook begonnen met heel vaak haar achterkant te likken. Gisteren zag ik dat er een roze, wat slijmerige vloeistof uit haar vulva kwam en ze blijft maar likken. Het gaat nog steeds niet beter met haar, ze zoekt een rustig plekje op en slaapt alleen maar... Ik ben van plan om maandag de dierenarts te bellen om meer te weten te komen en met haar langs te gaan... Weet iemand hier misschien wat meer over? Of heeft iemand iets vergelijkbaars meegemaakt?

Roze afscheiding uit vulva kat HULP

Hier zijn twee foto's om het hopelijk wat duidelijker te maken. Ik maak me erg zorgen, mijn Nala is nogal kwetsbaar (we hebben haar al eens behandeld voor niesziekte). Alvast bedankt voor al jullie reacties!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

11 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • L
    Lyzzza Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi!

Ik deel hier een linkje van de Franse site Doctissimo met een lijst van alle mogelijke aandoeningen:

https://www.doctissimo.fr/animaux/chat/sante-chat/pertes-blanches-et-ecoulements-vulvaires-chez-la-chatte-causes-et-traitements

Vertaald Frans
  • 11 reacties van 11

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!