Mijn kat heeft Nutella gegeten.
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Hoi,
Je kat heeft vast niet de hele beker opgegeten. Als hij een lepeltje heeft gehad, dan vond hij het waarschijnlijk gewoon lekker. Je moet de beker alleen niet binnen zijn bereik laten staan.
Die van mij bedelen ook altijd als ik een yoghurtje of een ijsje eet. Ze mogen dan best een beetje likken, maar ik laat nooit de hele beker yoghurt, een bolletje ijs of een ijsje op een stokje staan.
Yorkshire en Cookie,
Deze post is alweer een maand oud, Clémence-Moona zal het probleem inmiddels al wel hebben opgelost 😉
Hoi,
Omdat hij er maar weinig van heeft gegeten, is het niet zo erg. Hij heeft hooguit kans op wat overgeven of diarree.
Houd hem goed in de gaten en vertel ons wat meer, zodat we je beter kunnen helpen. Dit is het advies van een dierenarts, want mijn kat heeft hetzelfde meegemaakt...
Hoi,
Hoe gaat het vandaag met hem? ^^
Nutella bevat vooral veel olie!
Ik denk dat olie niet zo goed is omdat het erg vet is...
Maar omdat het om een kleine hoeveelheid ging, denk ik dat het niet zo heel erg is.
Bedankt voor je antwoord.
Ik dacht al dat het niet zo erg was.
🙂
Hoi, ik heb geen idee hoeveel chocola er precies nodig is voordat het gevaarlijk wordt. Maar in Nutella zit toch niet zoveel chocola (ik weet eigenlijk niet eens of er wel echt chocola in zit)? Het zijn vooral hazelnoten en suiker, toch?
Weet je hoeveel hij ervan gegeten heeft? Als het maar een klein beetje is, moet hij in het ergste geval misschien overgeven en/of krijgt hij diarree, maar waarschijnlijk gebeurt er helemaal niets. :) Ik denk niet dat het echt kwaad kan. Tenzij hij er natuurlijk de hele dag van heeft gegeten.
7 reacties van 7