Kitten die miauwt op de kattenbak

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi!

Ik heb sinds twee weken een Siamese kitten geadopteerd. Hij is hartstikke lief, is in goede conditie en we zijn al bij de dierenarts geweest. Hij eet goed (kittenbrokjes gemengd met natvoer), is speels en nieuwsgierig...

Vanaf de eerste dag slaapt hij in zijn mandje en hij gebruikt zijn kattenbak keurig, hij heeft nog nooit een ongelukje gehad!! Ik maak de bak elke dag schoon en verschoon de vulling twee keer per week!! Sinds drie dagen begint hij echter onophoudelijk te miauwen zodra hij op de kattenbak gaat om zijn behoefte te doen. Ik vraag me nu het volgende af:

Heeft hij misschien pijn?

Voelt hij zich niet prettig in de bak?

Vindt hij de kattenbakvulling niet fijn?

Ligt er te weinig grit in?

Kunnen jullie me hier meer over vertellen? Alvast bedankt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

15 antwoorden
Sorteren op:
  • A
    Aurore12 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, mijn kat miauwt als ze haar behoefte moet doen. Ik weet niet wat ik kan doen om haar te helpen, ik vind het vreselijk om haar zo te zien lijden.

Vertaald Frans
    L
    Leamiaou Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Goedenavond, ik heb een kitten geadopteerd van bijna 3 maanden oud. Ze miauwt best vaak, maar vooral heel erg wanneer ze haar behoefte doet en ik vind dat haar anus er een beetje opgezwollen uitziet.

Wat kan ik doen in de tussentijd, in afwachting van de afspraak bij de dierenarts?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi, ik heb een kitten van 6 weken oud. Ik heb haar al heel vroeg gekregen, maar als ze haar behoefte doet, miauwt ze en daarna krabt ze ons veel en bijt ze ons, om ons vervolgens weer te likken. Wat betekent dit precies?? Vooral dat ze zo doet als ze moet poepen??

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Graag gedaan youssef! Ik zou graag een foto van hem zien, ik ben zelf ook dol op Siamezen!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Bedankt voor de opmerking Ganache, mijn kitten is pas 2 maanden en een paar dagen oud

(10 weken) en geen 10 jaar :)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

lol johanna, ik had het over het profiel van youssef :)))

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Nou nee, er staat bij mij één jaar??? Vreemd...

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

aaah echt niet te geloven haha, er zat vast een glitch in lol hij is een jaar oud

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Even een vraagje: op je profiel staat dat je kat tien jaar oud is, ik denk dat er een foutje in staat.

Vertaald Frans
  • 10 reacties van 15

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!