Hoi allemaal, ik ben wanhopig op zoek naar wat info op internet.
Even voor de context: mijn kat Shiro van 7 maanden oud heeft de ene na de andere bronchitis. Ik zit de afgelopen twee maanden echt elke twee weken bij de dierenarts.
Ik heb verschillende artsen bezocht en ze hebben het allemaal over een allergie of zelfs astma.
Hij heeft al vaker cortisonen en antibiotica gehad, maar hij heeft maar kort rust voordat hij weer een terugval krijgt.
We hebben ook homeopathie geprobeerd, maar dat hielp niet.
Ik woon in een appartement aan een drukke weg, dus hij komt niet zelf buiten, maar ik neem hem wel één keer per dag mee naar een parkje in de buurt.
Ik heb ook een luchtreiniger van Rowenta gekocht (omdat die allergieën door de omgeving kunnen komen).
Vandaag rond 17:30 uur is hij onder narcose gegaan voor een bloedonderzoek (omdat hij zich anders niet liet behandelen).
Sinds we om 18:00 uur weer thuis zijn, is hij heel erg afwezig. Hij eet niet, drinkt niet, loopt niet en slaapt ook niet.
Hij heeft zijn ogen wijd open en staat een beetje wankel op zijn voorpoten.
Ik maak me nogal zorgen over dit gedrag. Als iemand weet hoelang het normaal gesproken duurt voordat ze hersteld zijn van een narcose, hoor ik het heel graag.
Ook als iemand tips heeft voor een kat met allergieën of astma om het leven wat makkelijker te maken: ik hoor het graag!
Alvast bedankt!