Er is op mijn kat geschoten met een kogeltje!

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Ik wilde jullie vertellen wat er is gebeurd met mijn kat Mia van 4 jaar.

Dinsdagavond sleepte Mia met haar linkerachterpootje. De poot voelde warm aan en ze bleef maar liggen, terwijl ze normaal gesproken overal rondrent. Woensdagochtend zijn we naar de dierenarts gegaan en die vertelde ons dat Mia een kogeltje in haar heupzenuw heeft zitten! Er heeft dus iemand op haar geschoten! De dierenarts zei dat het wel twee jaar kan duren voordat ze haar pootje weer kan gebruiken. Ze heeft voor 's ochtends en 's avonds antibiotica en ontstekingsremmers voorgeschreven gekregen. Ik begrijp echt niet waarom iemand op een arme kat zou schieten en ik hoop echt dat Mia er weer bovenop komt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

12 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Gabyn
    Gabyn Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik vind het echt heel erg voor je, maar helaas lopen er overal gekken rond. Mensen die honden en katten meenemen om ze te martelen, die vergiftigd voer neerleggen, vallen zetten of op alles schieten wat beweegt, uit haat of voor de 'lol'...

Heel veel beterschap voor de kleine!

Vertaald Frans
  • 12 reacties van 12

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!