Mijn kat is dol op de drogende was

J
Jizzara Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

ik heb een vraagje waar ik nogal over verbaasd ben: mijn kat wordt onweerstaanbaar aangetrokken door de was op het wasrek. Zodra er wat was te drogen hangt, staat hij meteen op zijn achterpootjes heel geïnteresseerd boven zijn kop te snuffelen en probeert hij het te vangen of op het wasrek te springen. Toch beweegt de was niet en hangt er niks los, dus er is geen stimulatie zoals je dat bij een touwtje hebt bijvoorbeeld. Omdat hij er zo veel aan snuffelt en het soms zelfs probeert op te eten, vroeg ik me af: kan het zijn dat de geur van wasmiddel katten aantrekt?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

2 antwoorden
Sorteren op:
  • ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

...................................................................................................

Zolang de kat de was niet sloopt, is het volgens mij niet echt een probleem ^^

Tja, boeit ons echt helemaal niks. Dit is niet echt een boeiend bericht. Het is gewoon gedrag dat heel veel van onze katten vertonen, daar is niks bijzonders aan.

Een forum is er juist om vragen te stellen, welke vraag dan OOK. Als het je niet interesseert om te antwoorden, loop dan gewoon door, maar ik snap niet waar je het recht vandaan haalt om zo onbeschoft te doen...

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi Jizzara,

Er zijn inderdaad geurtjes waar sommige katten dol op zijn, en andere waar ze juist een hekel aan hebben. Als ik de was ophang, gaat mijn poes er ook altijd onder zitten. Ze lijkt niet echt te snuffelen of het te willen pakken, maar ze gaat er gewoon onder zitten (ik heb zo'n klein staand wasrekje).

Heb je er al eens aan gedacht om een paar keer van wasmiddel of wasverzachter te wisselen om te kijken of je kat zich dan nog steeds zo gedraagt?

Ach, zolang de kleine het wasgoed niet sloopt, is het volgens mij niet echt een probleem ^^

Vertaald Frans
  • 2 reacties van 2

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!