GROMMENDE KAT

Erika54
Erika54 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Het is me de laatste tijd opgevallen dat mijn kat begint te grommen zodra ze de deurbel hoort. Ik ben echt verbaasd, want ik wist wel dat honden grommen, maar ik wist niet dat katten dat ook konden.

Bijvoorbeeld: we zitten samen op de bank of ze ligt lekker te slapen in haar mandje, en als de postbode aanbelt, staat ze meteen op en begint ze te grommen.

Ik geef toe dat ik altijd al een hond heb gewild en ik heb mijn kat ook echt zo opgevoed, maar dat ze nu gaat grommen... dat begrijp ik echt niet.

Na 8 jaar dacht ik dat ik alles wel gezien had van mijn kat, maar nee hoor, die pluizenbollen blijven ons verbazen :)

Herkent iemand dit bij zijn eigen kat? En mocht er een dierenarts meelezen die dit kan uitleggen, heel graag!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

11 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Yume
    Yume Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, mijn poes gromt ook af en toe. Meestal zit ze in de gang en ik vermoed dat ze buiten een geluid hoort of iemand voelt. Mijn vorige kat, die totaal niet sociaal was met vreemden, deed het regelmatig als er iemand binnenkwam. Ik denk niet dat het ongewoon gedrag is; voor mij wijst het of op agressie, of op angst.

Vertaald Frans
  • 11 reacties van 11

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!