Gecastreerde kat van 5 jaar heeft sinds kort erecties

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Mijn gecastreerde kat is nu 4,5 jaar oud en sinds een tijdje (ongeveer een maand) heeft hij erecties.

In het begin begreep ik niet zo goed wat er aan de hand was: hij ging heel vaak naar zijn kattenbak en likte veel aan zijn penis. Ik ben er mee naar de dierenarts gegaan, die een infectie heeft vastgesteld en een behandeling heeft voorgeschreven.

Sindsdien wrijft hij zich constant tegen de bank, een plaid, kussens en het dekbed, terwijl hij zijn bekken op een rare manier beweegt en zachtjes mauut op een manier die ik niet van hem ken. Op een dag heb ik hem opgepakt om zijn penis te bekijken en toen zag ik dat hij een erectie had.

Ik weet dat gecastreerde katten zich ook kunnen aftrekken, maar na 4 jaar niks begint hij daar nu ineens mee... ik snap het niet en het maakt me eerlijk gezegd een beetje ongerust...

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

2 antwoorden
Sorteren op:
  • Josiane Lobstein
    Josiane lobstein Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ach, mijn Mendiant deed dat ook op zijn knuffeldoekjes en op een knuffelbeer; hij is 15 geworden. Nou ja, als hij zich er goed bij voelt, is hij gelukkig. Bij twijfel kun je altijd even de dierenarts bellen voor advies; misschien heeft de behandeling zijn zintuigen wel weer wat aangewakkerd.

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Goedenavond,

Een castratie voorkomt niet noodzakelijkerwijs een erectie of dekking. Alleen produceert de kat dan geen zaadcellen meer.

Toch is een bezoekje aan je dierenarts wel verstandig, zeker als je kat al eens eerder een blaasontsteking heeft gehad.

Vertaald Frans
  • 2 reacties van 2

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!