Voer voor mijn Maine Coon
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ja, ik heb dus kittenbrokjes besteld, de Inne Cat Kitten.
Als ik die twee soorten kittenbrokken vergelijk, lijkt Orijen me beter, maar Nutrivet is ook prima ^^
Ik denk alleen wel dat je nog een paar maanden bij de kittenbrokken moet blijven, dat is beter voor de groei, toch? Volgens mij zijn kittenbrokken speciaal ontwikkeld om een goede groei te ondersteunen. Die brokken voor gesteriliseerde katten kunnen volgens mij nog wel even wachten.
Bedankt, ik heb uiteindelijk voor Nutrivet gekozen omdat er naar mijn idee minder mineralen in zitten en de brokjes minder vet zijn. Dat vind ik fijner omdat mijn kitten gesteriliseerd is.
Maar in ieder geval blijven het goede brokjes 😺
Ik denk niet dat Nutrivet beter is dan Orijen, want er zit aardappel in. Bovendien staan er in de samenstelling geen percentages, dus je weet helemaal niet hoeveel vlees er precies in zit of om welke delen het gaat.
Nutrivet-Inne Kitten of Nutrivet-Inne voor gesteriliseerde katten? Ik weet het niet zo goed, want mijn poesje is pas 3 maanden oud maar ze is al gesteriliseerd. En moet ik daarna overstappen op Nutrivet-Inne Cat Adult of juist bij de gesteriliseerde variant blijven? Ik wilde uiteindelijk voor Nutrivet gaan omdat de samenstelling me wat beter leek dan die van Orijen Cat & Kitten.
Verder wilde ik nog even kwijt dat ze elke dag gewoon poept en dat het er normaal uitziet, maar het stinkt wel behoorlijk erg. Zou dat komen doordat ze veel meer natvoer krijgt dan brokjes?
Welke lijn van Nutrivet? En welke zak precies? Ik heb ze zelf nog niet geprobeerd, maar ik kan de etiketten alvast voor je vergelijken als dat helpt ^^
Zijn er hier mensen die Nutrivet of Orijen gebruiken (of hebben gebruikt) en kunnen vertellen welk merk je fijner vindt? En voor degenen die zeiden dat een gebrek aan granen hartproblemen kan veroorzaken: ik heb een artikel gelezen waarin stond dat dit verband alleen bij honden is gevonden en niet bij katten. Dus graanvrije brokken zijn dan toch niet slecht? Ik geef trouwens ook al graanvrij natvoer.
Het is echt zo lastig om de juiste brokken te vinden en ik maak me zorgen om mijn kitten. Ik wil echt niet dat ze later gezondheidsproblemen krijgt 😔
Ik heb trouwens laatst ook een echt topmerk ontdekt voor zowel natvoer als brokjes: het merk 'Thrive'. Het is echt een goed merk en waar ik echt van opkeek, is dat er wel 51% eiwit in die zakken zit?? Echt bizar. De samenstelling is ook echt goed, hetzelfde geldt voor het natvoer... zeker het proberen waard!! Er zitten alleen niet zo veel groenten in.. 🤨