Kitten van 1 maand, kruising Maine Coon?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hallo allemaal! Op 20 december is mijn poes bevallen van een kitten (een vrouwtje). Ik vond haar toen al bijzonder groot, maar ik dacht dat ze zich waarschijnlijk goed had kunnen ontwikkelen in de buik van haar moeder omdat ze de enige was (bij de geboorte paste ze al bijna in mijn hele hand). Ze is nu iets ouder dan een maand en ik begin me vragen te stellen over haar afkomst... Er lopen hier wel wat zwerfkatten rond in de tuin, maar geen enkele lijkt op haar en ze lijkt in de verste verte niet op haar moeder! (die zelf een Siamese kruising is). Ik weet dat een van mijn buren een Maine Coon heeft, maar die heb ik pas één keer gezien een hele tijd geleden en ik herinner me zijn vacht en kleur niet meer precies... Toen ik foto's van Maine Coon-kittens zocht, was ik echt verbaasd over de gelijkenis met mijn kitten Lilo!

Hier zijn wat foto's van Lilo. Ik zou het direct aan mijn buurman kunnen vragen, maar ik ben bang dat ik voor gek sta als ze er totaal niet op lijkt...

Dus ik vraag het aan jullie, of er hier kenners zijn...

Bedankt!

Kitten van 1 maand, kruising Maine Coon?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

11 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Bedankt voor je reactie ^^

Wat de rest betreft... maak je geen zorgen, ik ben de eerste die dit soort dingen weet (de moeder was op straat gevonden en ik heb haar geadopteerd, naast een andere poes die ik al jaren heb en die ook gedumpt was. Die laatste is noodgedwongen gesteriliseerd omdat ik haar met een opengehaalde buik langs de weg vond... tijdens de operatie hebben ze haar meteen gesteriliseerd, vooral omdat een nestje gevaarlijk voor haar zou zijn!) Maar de eerste krolsheid van de moeder van mijn kleine Lilo kwam nogal onverwacht... een kater was me net te snel af voordat ik haar binnen kon houden tot het voorbij was (ja, ik heb bijna twee weken niet geslapen, maar de pil geven was echt geen optie). Dus voor nu heb ik niet echt het gevoel dat ik bijdraag aan het dierenleed... daarna merkte ik dat ze drachtig was... dus toen was steriliseren geen optie meer! Kortom, dat is het zo'n beetje :) nogmaals bedankt!

Vertaald Frans
  • 11 reacties van 11

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!
    Deze onderwerpen zijn wellicht interessant voor je!
    Ontdek meer