Kan een hond zich voortplanten met een kat?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Gelukkig maar van niet, want anders zouden we wel hele vreemde verschijnselen krijgen.
Ja, "de hondachtigen", dat is wat ik bedoelde. Een kat hoort bij de katachtigen en wij bij de menselijke soort. Het voelt alsof ik mijn lessen van de basisschool weer aan het ophalen ben ;-)
Soms zijn er kruisingen tussen twee verschillende soorten, maar volgens mij moeten ze dan wel van dezelfde familie zijn (bijvoorbeeld de hondachtigen). Zo heb je kruisingen tussen een wolf en een hond, of zelfs tussen een jakhals en een hond: de Sulimov-hond. Bij de paardachtigen zie je ook de zorse, de zonkey, het muilpaard en het muildier.
Voor meer informatie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hybride_(biologie)
En voor sevv: honden die tegen je benen oprijden doen dat niet om zich voort te planten maar om te domineren, net zoals wanneer ze op een andere reu rijden of op een teefje dat niet loops is. Je hoeft je dus geen zorgen te maken om je been ;-)
Ben je serieus? Nou, nee hoor, alleen levende wezens van dezelfde soort kunnen zich met elkaar voortplanten.
O jaaa, die tekenfilm herinner ik me nog wel! Haha
LOL!
Is je vraag een grapje?
Haha, je plaatje Johanna XD
Hm... Dit is wel een beetje een rare vraag... Als het nou half kat, half hond kon zijn, net als in die tekenfilm, dan zou dat wel grappig zijn... maar nee...

Euh nee, anders zouden we wel hele rare rassen krijgen...
70 reacties van 70