Kan een hond zich voortplanten met een kat?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Kan een kat zich voortplanten met een hond? Want mijn kat en mijn hond kunnen het namelijk echt supergoed met elkaar vinden!!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

70 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Nattygann
    Nattygann Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Tolereren, tolereren... maar chichoune, niet te verwarren met "leven als kat en hond", wat echt iets heel anders is. Er zijn wel uitzonderingen als het om dieren gaat, maar dat is minder vanzelfsprekend bij mensen... volg je het nog? !!! haha

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

chichoune, als jij degene bent die deze vraag heeft gesteld, hoef je je echt niet te schamen. Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden. En als het echt je zusje is, geef haar dan gewoon het antwoord en vertel haar dat het jullie dieren niet tegenhoudt om van elkaar te houden "als broertjes".

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Nee hoor lovemywhip, blijkbaar heeft zijn zus het geschreven, maar het valt me op dat kinderen tegenwoordig over het algemeen niet meer echt kunnen schrijven zonder dat ze nou meteen een achterstand hebben.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hou op hoor, ze heeft misschien een kleine leerachterstand, en uiteindelijk heeft iedereen het recht om vragen te stellen die misschien "dom" lijken als je het niet weet. Laten we tolerant zijn, Wamiziërs.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Chichoune, ieder een eigen account, denk je niet dat dat beter zou zijn?.....

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Alleen al bij het lezen van de titel lig ik helemaal dubbel.

Als je 7 of 8 was zou ik het nog wel begrijpen, maar op je 13e is het echt meer dan vreemd dat je zo'n vraag stelt......

Vertaald Frans
    Nattygann
    Nattygann Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

euh ik heb niet gedronken en toch zie ik dubbel, lol... kun je ophouden met die dubbele letters ajb? Je zusje schrijft nog beter dan jij lol ........... heeft ze toegang tot je account?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Gelukkig maar, want toen ik je leeftijd zag, maakte ik me wel even zorgen om je.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik zit op de middelbare school, maar mijn zusje heeft dit bericht geschreven!! XO

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

ben je nooit naar school geweest, chichoune?

Vertaald Frans
  • 60 reacties van 70

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!