Kan een hond zich voortplanten met een kat?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Kan een kat zich voortplanten met een hond? Want mijn kat en mijn hond kunnen het namelijk echt supergoed met elkaar vinden!!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

70 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Ja hoor Dellys, natuurlijk is dat menselijk. Ik zeg niet dat ik niet verbaasd was over de vraag, maar als chichoune niet in het standaardplaatje past, is het nergens voor nodig om haar uit te lachen. Ik denk dat ze er verdrietig van kan worden, terwijl ze deze site juist nodig heeft om haar vragen te stellen (of die van haar zusje).

Nou, ik stop erover, want als Natty straks voor psycholoog doorgaat, dan word ik nog de moraalridder en de barmhartige Samaritaan van de site (en dan komen ze straks bij mij aankloppen voor de brandweerkalender – wat er verder niks mee te maken heeft lol!).

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik snap je wel love, maar geef toe dat we niet altijd rekening kunnen houden met ieders persoonlijke omstandigheden (die we niet kennen). We moeten dus wel uitgaan van een bepaalde norm, en volgens die norm is het heel logisch dat men opkijkt van zo'n vraag voor een tiener van 13.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren
    Tja, ik kan je niet zeggen waarom, maar ze mag die vraag gewoon stellen, ook al is het natuurlijk wel een beetje vreemd. Maar ik heb vaker kinderen van 13 gezien die verstandelijk niet op het niveau van hun leeftijd zaten, dus dat zegt wel genoeg. Maar goed, laten we chichoune met rust laten, ze heeft in ieder geval antwoord gekregen op haar vraag en dat is het belangrijkste.
    Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Gelukkig vroeg ze niet of een kat zich kan voortplanten met een cavia....!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

"Dat kleine zusje krijgt het ook maar weer mooi in de schoenen geschoven... de arme! hi hi hi..."

Ik dacht precies hetzelfde.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Love, hoewel een meisje van onder de 10 dit soort vragen misschien nog heeft, is het op je 13e toch wel een beetje vreemd.

En waar zie je hier precies intolerantie in?

Nergens, dit is gewoon gezond verstand, dat is alles!!!

Vertaald Frans
    Nattygann
    Nattygann Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Haha .... wist je niet dat ik in mijn vrije uurtjes filosoof en psycholoog ben?!!! Dat heb ik hier geleerd terwijl ik het zelf niet eens wist, kun je nagaan? :))

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hooooo... Natty, geef je expres zo'n filosofisch antwoord? (lol) ;-)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ja, dat klopt helemaal Ganache, mensen doen online vaak geen moeite en lezen hun berichten niet na, maar ik had het eigenlijk meer over de kern van de vraag. Het is een heel kinderachtige vraag, maar als ze er echt mee zit en op de Wamiz-gebruikers rekent voor een antwoord, vind ik het een beetje sneu om te zeggen dat het stom is om die te stellen.

Vertaald Frans
    Nattygann
    Nattygann Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Het kleine zusje moet het ook altijd maar weer ontgelden... het arme ding! hi hi hi ...

Vertaald Frans
  • 50 reacties van 70

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!