Kan een hond zich voortplanten met een kat?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Kan een kat zich voortplanten met een hond? Want mijn kat en mijn hond kunnen het namelijk echt supergoed met elkaar vinden!!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

70 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Oh ja, trouwens, zelfs toen ik 8 was wist ik al dat een "huwelijk" tussen honden en katten onmogelijk was.

Lol

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Love, ik oordeel niet, ik stel alleen maar vast.

Verschil.

Dertien jaar zijn en zo'n vraag stellen slaat voor mij nergens op, zo simpel is het.

En ik maak er helemaal geen punt van zoals je zegt, jij bent degene die zo blijft doordrammen (lol).

En ja hoor, daar heb je er weer eentje die aan "leeftijdsracisme" doet.

Nou vooruit, ik zal aardig tegen je zijn: ik ben geen 53, maar 98 jaar oud.

Tja, van internet blijf je jong (hi hi hi hi hi).

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Natty, help! Gooi er eens een lekkere filosofische uitspraak uit om dit debat af te sluiten!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren
    Natuurlijk kun je daar vragen bij stellen @ninie25, ik heb trouwens ook gezegd dat de vraag mij ook bizar leek natuurlijk, maar om er nou zowat in te blijven van het lachen, dat vind ik eerder triest. Sorry, ik denk niet in "logica" of in "vormpjes" (behalve dan bij mosselen-friet... en bakvormen, mjam :-p)
    Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Je moet toch wel toegeven dat als de vraag door een meisje van 13 wordt gesteld, dat toch wel de nodige vragen oproept...

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Bedankt voor je bezorgdheid Dellys, maar ik ben echt niet zo gevoelig hoor. Zo zie je maar weer dat het niet zo makkelijk is om mensen te beoordelen die je niet kent! Ik gaf gewoon mijn mening, het is niet nodig om er zo'n heisa van te maken. En moet je zien, ik heb net even op je profiel gekeken en eerlijk gezegd had ik echt niet verwacht dat je 53 zou zijn. Voor mij weten mensen met ervaring juist dat er mensen zijn die anders zijn, pas je misschien niet helemaal in de 'mal'???

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik hoop dat de kat en de hond van je ouders zijn

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

@Lyly: schrijven in sms-taal???? Ik klink vast heel dom, maar wat betekent dat eigenlijk????

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hihi flam ^^

Chichoune, nou, je hebt je antwoord inmiddels wel. Zou je alleen willen stoppen met dat MSN-taaltje waarbij je letters steeds twee of drie keer herhaalt? We zitten hier namelijk niet op MSN, bedankt.

P.S.: Ik heb nooit begrepen waarom de jeugd tien keer dezelfde letter in één woord zet. Dat moet toch een eeuwigheid duren om zo'n heel bericht te typen? xD Het zou veel makkelijker zijn om gewoon in het Nederlands te schrijven ^^

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Je hebt niet eens de moeite genomen om mijn bericht echt te lezen.

Logischerwijs weet een tiener van 13 donders goed dat de voortplanting tussen een kat en een hond ONMOGELIJK is.

Is dat niet het geval, dan is er sprake van een uitzondering, en vanachter ons scherm kunnen wij niet weten dat de persoon die post "niet in het standaardplaatje past".

Dus het is niet meer dan NORMAAL dat we reageren op iemand van wie we verwachten dat ze volwassen genoeg is voor een leeftijd van 13 jaar.

Je merkt vast wel dat ik enorm mijn best doe om bepaalde termen te vermijden die je gevoelige snaar zouden kunnen raken...

Vertaald Frans
  • 40 reacties van 70

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!