Kan een hond zich voortplanten met een kat?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Kan een kat zich voortplanten met een hond? Want mijn kat en mijn hond kunnen het namelijk echt supergoed met elkaar vinden!!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

70 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

hahaha natty

lolll ganache, precies, je hebt het helemaal begrepen xD

lool melly :D maar echt, het is een ramp om dat breezertaaltje te lezen xD

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hahaha Johanna, die tekenfilm herinner ik me nog wel, dat is echt superoud!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

jaaaaassss je hebt het helemaal door, ik hou echt van die kikoolol-stijl :)))

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Eigenlijk Flam, die 'kikoolols' zijn van die jongeren die dingen schrijven zoals "m@ B£sTaaaah".

Gewoon woorden die nergens op slaan en dan zetten ze allemaal extra letters in een woord in plaats van het normaal te schrijven. Dan maken ze van "ik" bijvoorbeeld "ikkkkkk".

lol

Vertaald Frans
    Nattygann
    Nattygann Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren
    Een pizza Johanna?!! Nou, dan moet je óf een nieuwe bril kopen als je die hebt, en als je er geen hebt ga dan even langs de oogarts, of koop in het ergste geval gewoon een paar nieuwe ogen, lol!
    Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Voor de laatste keer: dit bericht is door mijn kleine zusje (8 jaar) geschreven. Ik wist het zelf allang toen ik 7 was!!!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Echt te schattig die kleine hummeltjes, ik moest de foto even vergroten lol. Ik dacht in het begin echt dat ze in een pizza aan het rollen waren XD

Ik had het even niet helemaal door :P

Vertaald Frans
  • 20 reacties van 70

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!