De heerlijke geur van katten

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Weet iemand waarom katten zo lekker ruiken? Natuurlijk besteden ze veel tijd aan hun verzorging, maar als wij hetzelfde zouden doen, ik bedoel onszelf schoonlikken, betwijfel ik of we net zo lekker zouden ruiken... Ik trek de conclusie dat ze iets in hun speeksel hebben, een soort natuurlijk wasmiddel? ;) Honden likken zichzelf ook, maar die hebben een heel sterke geur (die mij persoonlijk nogal stoort, wat naast duizend andere dingen de reden is dat ik liever katten heb). Een gezonde kat ruikt naar zichzelf en zijn huis ("ruik aan mijn kat en je weet of ik schoon ben" lol). Wanneer Félia op mijn pasgewassen dekbed heeft geslapen, ruikt ze naar wasmiddel! En? Hebben jullie verklaringen voor die bekende, heerlijke natuurlijke geur van katten?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

43 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren
    Ik ruik eigenlijk niks bijzonders, behalve mijn Perzen die ik parfumeer.
    Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik vind dat katten heerlijk fris ruiken, Margaux. Natuurlijk hangt het er wel vanaf wat ze hebben gedaan en waar ze hebben gelegen, maar een kat ruikt gewoon naar kat en dat ruikt lekker. Zonder bad of douche. Een mysterie!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Twee jaar geleden hebben we een klein katje gevonden, hij rook naar baby =) (naar Mustela) en blijkbaar ruikt hij nu nog steeds zo lekker.

Mijn katten hebben niet echt een geurtje, de een wel en de ander niet, of ik ben er gewoon aan gewend :p ze ruiken gewoon naar kat.

Vertaald Frans
  • 43 reacties van 43

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!