De heerlijke geur van katten

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Weet iemand waarom katten zo lekker ruiken? Natuurlijk besteden ze veel tijd aan hun verzorging, maar als wij hetzelfde zouden doen, ik bedoel onszelf schoonlikken, betwijfel ik of we net zo lekker zouden ruiken... Ik trek de conclusie dat ze iets in hun speeksel hebben, een soort natuurlijk wasmiddel? ;) Honden likken zichzelf ook, maar die hebben een heel sterke geur (die mij persoonlijk nogal stoort, wat naast duizend andere dingen de reden is dat ik liever katten heb). Een gezonde kat ruikt naar zichzelf en zijn huis ("ruik aan mijn kat en je weet of ik schoon ben" lol). Wanneer Félia op mijn pasgewassen dekbed heeft geslapen, ruikt ze naar wasmiddel! En? Hebben jullie verklaringen voor die bekende, heerlijke natuurlijke geur van katten?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

43 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Haha, Félia die naar ui ruikt, nou ik lach ook mee! lol

Ahhh Melly, die heerlijke geur van keuteltjes! lol

Vertaald Frans
    Melly
    Melly Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Haha, dat heb ik ook... Vooral na een bezoekje aan de kattenbak, net na de grote boodschap...

Ik vind het heerlijk om mijn gezicht in Réglisse te begraven, hij ruikt zo lekker =D

Uienomelet hihi, dan moet je me maar eens uitnodigen Euqi!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Nou ja, ik moet eerlijk bekennen dat Félia soms ook naar ui ruikt, aangezien ik dol ben op uienomeletten... lol

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Sorry Ninie, maar ik moet nog steeds lachen, je bent niet boos op me hè? lol

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Dat is echt niet grappig hoor, in zulke gevallen ruikt ze naar kaas of naar "oud vet"... Boehoe.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ja, katten nemen inderdaad geurtjes op. Het probleem is alleen dat mijn Ném na een vleesfondue of een raclette nou niet echt lekker meer ruikt... ;-(

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Gebruik jij parfum voor sommige van je katten, Francesca? Mag ik vragen waarom?

Om te verleiden, Ninie :)) Ja, dat gedoe met die parfum; voor mijn verhuizing kwam het kitten van mijn oude buren vaak met Félia spelen (hé, dat was ik even vergeten, dat stelt me nog meer gerust over de acceptatie van Gatsby :) ), en mijn buurvrouw wist het omdat haar kat naar mijn parfum rook! De kat, een kameleon van geurtjes!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik vind dat Némésis ook heel lekker ruikt (en ik ben het helemaal met je eens @Euqi wat betreft honden), vooral na een dutje in de zon;

Hetzelfde hier, ze ruikt vaak naar mijn parfum of dat van mijn vriend nadat we haar hebben vastgehouden hoor, we spuiten haar natuurlijk niet zelf onder de parfum!^^

Ik zou alleen niet kunnen verklaren waarom ze zo lekker ruiken. Een verleidingsmiddel misschien? lol

Vertaald Frans
  • 40 reacties van 43

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!