Hoi allemaal,
Na veel speurwerk heb ik voor mijn gevoel de ideale brokjes gevonden: Amikinos (een Frans merk).
Met het natvoer dat ik erbij geef als aanvulling, heb ik echter wat meer moeite.
Tot nu toe gaf ik ze Gourmet Perle, maar de samenstelling daarvan is echt waardeloos. Het knaagt aan mijn geweten dat ik ze aan de ene kant brokjes van topkwaliteit geef en aan de andere kant natvoer van slechte kwaliteit.
Maxizoo verkoopt een lijn natvoer die er qua samenstelling goed uitziet, maar ik hoor graag wat jullie ervan vinden. Ik kan over deze specifieke lijn namelijk weinig ervaringen vinden.
Analytische bestanddelen:
Eiwit 11%, vetgehalte 6%, ruwe as 2,4%, ruwe celstof 0,5%, vochtgehalte 79%, calcium 0,33%, fosfor 0,25%.
Samenstelling:
42% kip (hartjes, 15% vlees, lever), 16% kalkoenhartjes, 10% konijnenvlees, 1% mineralen, 0,2% zonnebloemolie.
Vochtgehalte:
79%.
Toevoegingsmiddelen per kg:
Nutritionele toevoegingsmiddelen: Vitamine D3 200 IE, taurine 1500 mg, mangaan (mangaan(II)sulfaat-monohydraat) 1,4 mg, zink (zinksulfaat-monohydraat) 25 mg, koper (koper(II)sulfaat-pentahydraat) 1 mg, jodium (calciumjodaat, watervrij) 0,75 mg.
Wat vinden jullie hiervan?