Wat is het mannelijke woord voor een 'draakje' of 'deugniet'? ;)

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Wat een bizar idee van me om mijn schatjes elke ochtend een beetje natvoer te geven?? Sinds die tijd is het dankzij BB Harley elke ochtend een circus om me uit bed te krijgen. Hij piept bijna aan één stuk door in de slaapkamer en op het bed, valt Félia lastig zodat zij de schuld krijgt, en als ik na een tijdje nog niet beweeg, begint hij met iets waarvan hij donders goed weet dat het niet mag, zodat ik wel móét reageren: zijn nagels in de muren en de gordijnen zetten! Dat doet hij verder nergens anders en op geen enkel ander moment van de dag. En ik kan die plekken wel inspuiten met Feliway, maar mijn kleine deugniet trekt zich er geen snars van aan! Logisch ook, want het is geen markeren maar een heel slimme wraakactie.

Kortom, hij is echt onuitstaanbaar. Marius, verlaat dit lichaam! Lol

Tegelijkertijd kan ik het niet laten om zijn inzicht te bewonderen; hij heeft precies door wat hij moet doen om me meteen uit bed te krijgen. Wie zegt er dat katten niet intelligent zijn? ;)

Wat is het mannelijke woord voor een 'draakje' of 'deugniet'? ;)

Hoe kun je zo'n lief koppie nou weerstaan? :)

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

13 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • C
    Civa Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ja, 'boefje' lijkt me wel wat, 'dondersteen' ook wel, maar dat klinkt een beetje vrouwelijk...

Ik herken het wel, dat ze je gewoon uitputten om je je bed uit te krijgen... Hulys valt mijn voeten aan met zijn nagels door het dekbed heen totdat ik opsta, maar die van mijn man laat hij met rust! En als dat nog niet genoeg is, krabt hij even aan de vloerbedekking in plaats van op zijn eigen matjes... pfff

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

"krabben aan de muren en de gordijnen"

Dat doet me echt aan mijn eigen boefje denken!

Ik vind die katten echt heel intelligent hoor, Harley is daar het levende bewijs van, en Zaïen ook. Zodra Mevrouw weet dat ze haar natvoer krijgt, rent ze naar mij, m'n moeder of m'n vader toe (de mensen die haar meestal eten geven) en loopt ze helemaal te pronken. Ze miauwt anders nooit, behalve dan; dat maakt alle momenten dat ze stil is in één keer goed, want het is dan echt een symfonie. Ze probeert dan tegen ons op te klimmen (met haar twee pootjes tegen onze benen) om duidelijk te maken dat het etenstijd is ^^'

Als we niet snel genoeg opschieten, probeert Mevrouw ons mee te trekken (ze duwt ons niet hoor!). Ze zigzagt tussen onze benen door (zelfs op de trap, levensgevaarlijk :p) en nadat ze haar zin heeft gekregen, negeert ze ons compleet, totdat Mevrouw weer zin heeft in wat aandacht en knuffels :)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik zou zeggen deugniet! Ja, je deugniet is echt een schatje, je zou hem wel plat willen kussen.

Vertaald Frans
  • 13 reacties van 13

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!