Waarom sabbelt mijn kitten op zichzelf?

F
Flora97 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Mijn kitten van 4 maanden stopt maar niet met op zichzelf sabbelen. Toen hij pas twee maanden oud was, was zijn moeder 3 weken lang verdwenen (inmiddels is ze weer terug) en sindsdien is hij hiermee begonnen. Ik weet niet of ik hem hiermee door moet laten gaan.

Bedankt voor jullie hulp.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

13 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • M
    Mike64 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Naarmate ze ouder worden, doen ze het minder vaak

Vertaald Frans
    M
    Mike64 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik heb nog nooit een kat gezien die aan zichzelf sabbelt...😀 maar ik heb er wel een die al 3 jaar lang aan mijn mouw sabbelt als ik iets van fleece draag, en een andere die dat bij mijn hond deed... trouwens allemaal katers... dus het is niet zo erg.

Vaak heeft het te maken met een gebrek aan genegenheid of doordat ze te vroeg bij de moeder zijn weggehaald, en in zijn geval is dat ook zo...

Als hij zijn huid geen pijn doet tijdens het sabbelen, kun je hem gewoon zijn gang laten gaan.

Vertaald Frans
  • 13 reacties van 13

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!