Waarom likt mijn kat aan mijn deken?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Nanou,
Ik weet niet hoe oud je kat is en of ze gesteriliseerd is? Dat maakt het lastig om te reageren.
Maar goed, Angèle (haar verhaal staat op mijn profiel), die ik heb opgevangen toen ze pas 15 dagen oud was en die nu 5 jaar is, blijft aan mijn neus sabbelen (eh, dat doet soms best pijn) loll
Nee, ze doet dit misschien omdat ze last heeft van haar tanden als ze nog jong is, of anders gewoon voor de lol! Het hangt eigenlijk van haar leeftijd af, en of ze het altijd al heeft gedaan!!!
Maar er is geen reden tot paniek, behalve als het een oudere kat is die opeens overal op begint te kauwen, dan heeft ze misschien last van haar gebit! Lastig te zeggen zonder de leeftijd te weten!
Laurence en haar ark van Noach
Nog meer reacties?
ik maak me daar geen zorgen over ^^
ja je hebt gelijk!! lol
Misschien vindt ze dat de deken lekker smaakt ;D
ah ja lol=)
maar waarom doet ze dat en kun je haar laten stoppen??
Dat is heel normaal hoor, die van mij likt ook de vloer. Dan hoeft mijn moeder tenminste niet te dweilen! ^^
47 reacties van 47