Sterilisatie, mijn poes trekt haar verband eraf!
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
ze heeft een litteken van 10 cm
bedankt voor jullie antwoorden
Hoi,
Mijn poes heeft na een week zelf haar verband eraf gehaald en het was toen al goed genezen. Dat is heel normaal, je hoeft je geen zorgen te maken.
Hoi! Om te voorkomen dat mijn kat aan haar verband zit, heb ik een dikke skisok om haar buik gedaan (niet te strak, maar ook weer niet te los).
Kijk, zo:

Mijn poes is geopereerd en heeft nu een kap om. Ze moet deze 10 dagen dragen, maar het lukt haar steeds om het verband eraf te trekken. Ze moet het echt tot maandag laten zitten, dus wat kan ik doen zodat ze er niet aan komt? Het was een flinke operatie aan haar buik.
Oké ;)
Die is zo weer weg. 👌
Zo, dat zijn een hoop berichtjes! x)
Nou, alles gaat goed hoor. De dierenarts heeft woensdag de hechtingen eruit gehaald. Het litteken is nog wel een beetje dik, maar het is niet ontstoken ofzo. Aan de andere kant is het ook maar een heel klein en tenger katje, dus dan valt het waarschijnlijk gewoon meer op :)
Ze heeft na de operatie antibiotica en pijnstillers gekregen.
Normaal gesproken wordt er na dit soort operaties standaard een antibioticaprik gegeven om eventuele infecties te voorkomen.