Mijn kitten likt aan de muren en vloeren, zo vreemd!

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi!

Ik weet niet of jullie dit weleens bij je katten hebben gezien, maar Mina, mijn kleine kitten, likt sinds een paar dagen bijna de hele dag aan de vloer en de muren :(

Ik dacht zelf dat het misschien een voedingstekort is, terwijl ik haar toch goede brokjes geef en ze ook gewoon haar kattengras gebruikt...

Bedankt en een fijne zondag nog :)

Nathalie Kitty

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

10 antwoorden
Sorteren op:
  • T
    Tadje Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Goedenavond, mijn kat likt aan de muren en plast zichzelf onder. Heeft iemand een idee wat hij zou kunnen hebben? Alvast bedankt!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Mijn poes is 3,5 jaar oud; ze springt steeds op tafel en likt de vaat af haha, de messen, de lepels, echt alles.

Heeft iemand een verklaring hiervoor? haha

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi, een beetje aan de late kant... die van mij had last van een maagirritatie, dus ze kreeg een injectie en een behandeling (pil) en toen was het weer over :) Ik weet de precieze naam van de aandoening niet meer...

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

goedenavond, mijn kat doet dat ook, hij likt sinds een paar dagen aan de stenen muur bij de trap en aan het betonnen terras buiten...

ik snap niet waarom?

wat zei je dierenarts?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Bedankt voor je berichtje :) Ik heb geprobeerd te ruiken op de plekken waar de kleine aan de muren en de vloer likt, maar ik rook niks - ik dacht dat ze misschien door een geurtje werd aangetrokken. Omdat ze het toch wel heel regelmatig doet, ga ik morgenmiddag met haar naar de dierenarts om te kijken wat er aan de hand is... haar bakje is altijd vol of in ieder geval nooit lang leeg :) Ik laat je weten wat de dierenarts heeft gezegd :) Fijne avond

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Of er hangt een geurtje aan de muren dat jij niet kunt ruiken maar hem wel aantrekt, of hij doet het om zichzelf te kalmeren.

Een kat die zich likt, doet dat niet altijd om zich te wassen; het stelt ze ook gerust als ze bijvoorbeeld gestrest, gefrustreerd of boos zijn.

Die van mij doet dit als haar bakje leeg is en ze zit te wachten op haar brokjes. Omdat ze dan gefrustreerd is dat ze haar eten niet meteen krijgt, kalmeert ze zichzelf door aan de meubels te likken.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

bedankt!! echt super schattig, dat kleine tekeningetje!! :) :)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Bedankt, ja ik ga sowieso de dierenarts bellen als het aanhoudt, want het lijkt me niet normaal :) fijne avond

Vertaald Frans
  • 10 reacties van 10

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!