Mijn kat zit opgesloten bij de buren!

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi!

Sinds gisterochtend is mijn kitten van 5 maanden, Pixel, niet meer thuisgekomen... Eerst dachten we dat hij gewoon wat verder aan de wandel was dan normaal, zoals elke zichzelf respecterende kat...

Maar vanochtend hoorden we gemiauw uit het huis van mijn buren komen toen we hem riepen!

Het probleem is dat deze buren sinds gisterochtend weg zijn, en we weten niet voor hoelang! Niemand in de buurt heeft hun mobiele nummer, alleen het vaste nummer -_- ...

Weten jullie hoelang hij zonder eten en drinken kan? Hebben jullie tips of oplossingen, hoe klein ook?

Dit is mijn eerste kat, dus ik heb er nog niet zoveel ervaring mee...

Bedankt voor het lezen, en alvast bedankt voor jullie reacties! :')

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

8 antwoorden
Sorteren op:
  • ?
    Rapporteren

Hier ook hetzelfde, maar dan in een huis en dat al sinds dinsdag (het is vandaag zondag). Wat moet ik nu doen??

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoe is je kat bij de buren binnengekomen? Als je kat door een kier in het huis naar binnen is geglipt, kan hij er vast ook wel weer uit... (dit was maar een voorbeeld). Ga ook even bij het huis van je buren kijken of je een uitgang kunt vinden... Of bel een dierenhulporganisatie, die kunnen je vast wel helpen. Of bel de politie, je weet maar nooit, misschien kunnen zij iets voor je betekenen.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Dat is inderdaad een heel lastige situatie...