Mijn kat miauwt als we eten

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Sinds hij bij ons in huis is doet hij dit al. Ik dacht dat het wel minder zou worden, maar nee.

Zodra we beginnen met koken begint hij te miauwen en loopt hij tussen onze voeten. Hij springt tegen ons op als we aan tafel gaan.

Als ik het eten klaarmaak negeer ik hem, en als hij tegen ons op springt zeg ik 'nee' en zet ik hem ergens anders neer, maar niets helpt, hij blijft het doen...

Hij heeft altijd een bakje brokjes staan dat constant vol is. Hij eet veel.

Ik begrijp niet waarom hij dit doet en ik weiger hem iets anders te geven dan brokjes.

Hij is ongeveer 4 maanden oud en ik weet niet wat voor voer hij bij zijn vorige eigenaren kreeg.

Hebben jullie tips?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

15 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Ik heb hem nu ongeveer 3 weken. Op dit moment geef ik hem Pro Plan Kitten. Ik ben van plan om Prota 21 te kopen, wat me is aangeraden, maar ik wacht nog even met bestellen om een goede overstap te kunnen maken.

Hij eet 200g brokjes in 3 tot 4 dagen.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Een kat vraagt normaal gesproken niet zo veel, ik ben benieuwd naar de antwoorden op de vragen van Axu.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Misschien heeft hij wel zin om net zo te eten als jij. Hij is het misschien wel zat om steeds dezelfde brokjes te eten. Mijn kat doet dat ook, maar die wordt vanzelf rustig als we hem negeren! ;)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik denk dat dit kleine ventje vroeger altijd met zijn baasjes meeat ^^

Hoe lang heb je hem al?

Wat voor brokken geef je hem?

Eet hij goed?

Vertaald Frans
  • 15 reacties van 15

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!