Mijn kat ligt steeds in de wasbak
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Hoi!
Nou, je moet ook weten dat mijn kat katten-aids heeft en een chronische tandvleesontsteking.... Het is echt heel vervelend, maar we kunnen er helaas niks aan doen :/
Hoi,
Sorry dat ik een beetje de alarmbel luid (ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb).
Je zou eigenlijk een afspraak moeten maken bij je dierenarts om haar nieren te laten controleren. Katten met nierfalen hebben namelijk vaak de neiging om dicht bij waterbronnen te blijven hangen (wasbakken, gootstenen...). Omdat je kleine meid al op leeftijd is, vergroot dat de kans dat ze last heeft gekregen van haar nieren.
Als je er op tijd bij bent, is het een aandoening die met medicatie goed te managen is (ook al is het helaas ongeneeslijk).
Ik vind het geweldig!!! Op de derde foto kijkt ze echt zo van: ** es, je stoort me hoor! :)
Bedankt voor de foto's

Bedankt voor jullie reacties!
Hoi,
De redenen waarom ze juist die plekjes verkiest, zijn haar 'geheimpje' LOL. Katten zijn mysterieus en wispelturig, dus het kan goed dat ze binnenkort weer ergens anders gaat liggen. Aan de andere kant: als een kat zich ineens op verborgen plekjes gaat verstoppen terwijl ze dat normaal nooit doet, kan dat wijzen op een gezondheidsprobleem of pijn. Hun instinct dwingt ze in dat geval namelijk om zich te verstoppen.
Waarom zou je een oplossing zoeken? Het is toch hartstikke grappig om katten in de wasbak te zien! :) Mijn katten doen het ook en mijn vorige katten deden het ook al. De printer en het toetsenbord van de computer zijn volgens mij gewoon voor de warmte lol. Bij mij is het mijn Prince die op het toetsenbord gaat liggen en zo zet hij vaak de computer uit.
Deel wat foto's, ik ben er gek op!
Helemaal niet! =)
Het is 18 graden
En buiten tussen de 5 en 9 graden :/
Misschien is het te warm bij je thuis?
10 reacties van 10