Mijn kat heeft een dikke poot

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Ik maak even dit topic aan omdat ik net zag dat de poot van mijn kat dik is! Ik zag het pas tijdens het spelen, hiervoor was me niets bijzonders opgevallen...

Ik heb eraan gezeten en hij reageert niet echt, hij mankt niet, en hij eet, drinkt en speelt gewoon zoals altijd. Ik weet niet of ik nu naar de spoeddierenarts moet of dat ik tot morgen kan wachten... Ik wil de dierenarts niet voor niets lastigvallen, al denk ik niet dat die poot zomaar dik is.

Hier is een foto:

Mijn kat heeft een dikke poot

Ik weet even niet zo goed wat ik nu moet doen :(

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

35 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren
    Super! Dat is goed nieuws! Dikke knuffel voor je kat :)
    Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Zijn pootje is weer normaal. Bedankt allemaal :)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Let op!!! Mijn kat had een keer een poot die drie keer zo dik werd en dat bleek een flegmone te zijn. Als ik te lang had gewacht, had hij bloedvergiftiging kunnen krijgen en dan was het einde verhaal...

Dus als de zwelling is afgenomen, is dat op zich goed nieuws (waarschijnlijk een steek), maar ga bij de minste twijfel direct met hem naar de dierenarts.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Zie je wel, ik zei het toch ^^ het slinkt vaak in de dagen daarna

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Even een korte update: de poot is vannacht flink geslonken. Hij is nog wel wat dik, maar niet meer zo erg als eerst. Ik heb de dierenarts gebeld en die zei dat ik het goed in de gaten moet houden. Als zijn gedrag verandert (of hij nou stopt met eten, drinken, enz.), dan breng ik hem meteen langs!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Arm beestje

Het zou heel goed een insectenbeet kunnen zijn

Vertaald Frans
  • 30 reacties van 35

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!