Mijn kat heeft een dikke poot

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Ik maak even dit topic aan omdat ik net zag dat de poot van mijn kat dik is! Ik zag het pas tijdens het spelen, hiervoor was me niets bijzonders opgevallen...

Ik heb eraan gezeten en hij reageert niet echt, hij mankt niet, en hij eet, drinkt en speelt gewoon zoals altijd. Ik weet niet of ik nu naar de spoeddierenarts moet of dat ik tot morgen kan wachten... Ik wil de dierenarts niet voor niets lastigvallen, al denk ik niet dat die poot zomaar dik is.

Hier is een foto:

Mijn kat heeft een dikke poot

Ik weet even niet zo goed wat ik nu moet doen :(

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

35 antwoorden
Sorteren op:
  • liquid_paper
    Liquid_paper Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Lees even terug in het topic, alle antwoorden staan daar al. Het lijkt gewoon op een wespensteek, maar als de zwelling na een tijdje niet minder wordt, maak dan even een afspraak bij je dierenarts.

Vertaald Frans
    lila-lola
    Lila-lola Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, de poot van mijn kat is ook heel erg opgezwollen en ik weet niet wat ik moet doen 

Vertaald Frans
    I
    Ines09 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Goedenavond, de poot van mijn kat is dik en hij loopt mank. Hij komt nooit buiten, dus ik weet echt niet wat ik moet doen 🤷

Vertaald Frans
    D
    Del2244 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi!

Je kunt het beste even met je dierenarts overleggen of je later mag betalen. Als ze een breuk heeft, heeft ze waarschijnlijk veel pijn en te lang wachten met de behandeling kan ernstige gevolgen hebben.

Groetjes

Vertaald Frans
    D
    Del2244 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi!

Je kunt het beste even met je dierenarts overleggen of je later mag betalen. Als ze een breuk heeft, heeft ze waarschijnlijk veel pijn en te lang wachten met de behandeling kan ernstige gevolgen hebben.

Groetjes

Vertaald Frans
    V
    Vanessa2904 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi!

Mijn vriend is per ongeluk op het pootje van mijn kitten gaan staan. Het is nu dik geworden en ze loopt een beetje mank. Weten jullie wat ik kan doen om de pijn wat te verzachten?

(Het is het einde van de maand, dus meteen naar de dierenarts gaan is financieel nu even lastig). Ik wil de pijn graag verlichten totdat ik met haar naar de dierenarts kan gaan.

Vertaald Frans
    Ophélie05111995
    Ophélie05111995 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, toen ik woensdag samen met mijn vriend terugkwam van een lange wandeling, zagen we dat de rechtervoorpoot van mijn kat opgezwollen was. Ik heb nog gezocht naar een angel, maar ik kon niets vinden. Vandaag is het vrijdag en de poot is nog steeds dik. Ik heb me voorgenomen om uiterlijk maandag naar de dierenarts te gaan (eerder lukt niet omdat ik moet werken).

Mijn kat eet, beweegt en springt gewoon, hij voelt zich verder prima. Maar als hij stilstaat, tilt hij zijn rechterpootje op.

Vertaald Frans
    S
    Sarah5373 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik heb op dit moment hetzelfde probleem als jij... Ik heb dus de tips opgevolgd die een aantal mensen hier hebben gegeven! Ik wilde alleen even weten of de poot van je kat eerder zacht of juist hard aanvoelde, want ik weet niet zeker of het een wespensteek is of niet? 😕

Bedankt

Vertaald Frans
    S
    Sandratrool Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Mijn kat heeft hetzelfde, heeft iemand tips?

Hoi, mijn kat heeft ook zoiets gehad. De dierenarts vertelde me dat het een insectenbeet was. Hij heeft toen een injectie gekregen en daarna ging het gelukkig al snel weer beter.

Vertaald Frans
  • 10 reacties van 35

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!