Hoi allemaal,
ik ben nieuw op dit forum en ik kom vanavond even bij jullie aankloppen met mijn probleem...
Het zit zo: mijn gezin en ik hebben een kitten van vier maanden geadopteerd (een vrouwtje) en we hebben haar nu bijna twee maanden.
Net was ze in de tuin met een bij aan het spelen en ze nam hem in haar bek. Ze spuugde hem meteen weer uit en rende weg...
Een paar minuten later begon ze te overgeven (dat was nog nooit eerder gebeurd). Ze heeft een paar keer overgegeven met een vreselijk geluid terwijl ze aan het hijgen was...
Daarna is ze naar binnen gekomen en na een paar stapjes ging ze direct op de grond liggen. Ze is toen onderin haar krabpaal gaan liggen en we hebben haar een bakje vers water gegeven. Ze slaapt sindsdien en haar ademhaling gaat soms sneller. Ze is twee keer opgestaan om te drinken.
Ik maak me echt ontzettend zorgen, want ze reageert bijna niet als we haar roepen...
Hebben jullie tips om haar te helpen? Denken jullie dat een bezoek aan de dierenarts noodzakelijk is of valt het wel mee?
Bedankt voor het lezen.
Fijne avond.