Kat die gek is op sla!

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Sommige van mijn katten zijn echt dol op blaadjes sla!

Zodra ik wat sla was, komen ze direct een blaadje pikken om het op te eten. Zelfs als er een blaadje uit de kooi van mijn vogel steekt (die is er ook gek op), komen ze het opeten!

Is sla eigenlijk niet slecht voor katten?

En is het wel normaal dat ze dit zo lekker vinden?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

21 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Lol, weet je wat? Mijn kat heeft ook weleens komkommer gegeten! Nou, ik denk eigenlijk niet dat het slecht voor ze is, maar omdat sla de neiging heeft om uit te zetten in de maag en voor een opgeblazen gevoel te zorgen (net als bij ons)... Maar doet hij dat omdat hij zijn maag moet zuiveren? Geeft hij daarna over? Het blijft wel grappig hihi. Maar goed, ik denk dat het voor hem gewoon hetzelfde is als gras ;D

Vertaald Frans
  • 21 reacties van 21

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!