Kat die gek is op sla!

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Sommige van mijn katten zijn echt dol op blaadjes sla!

Zodra ik wat sla was, komen ze direct een blaadje pikken om het op te eten. Zelfs als er een blaadje uit de kooi van mijn vogel steekt (die is er ook gek op), komen ze het opeten!

Is sla eigenlijk niet slecht voor katten?

En is het wel normaal dat ze dit zo lekker vinden?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

21 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Ik kan dat van die olijven echt bevestigen! Ik heb daar zelf een keer een (niet zo fijne) ervaring mee gehad toen ik op de bank een potje zat te openen. Noizette besprong me zowat! Je raadt het al: overal olijven, sap op de muren, de tafel, de bank, m'n shirt. Dit alles om maar te zeggen: PAS OP als je het zelf gaat uitproberen: wees voorbereid! (lacht)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

mijn kat Virus is dol op extra fijne sperziebonen!!! het is een absolute must in zijn dagelijkse voeding.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ja, inderdaad, alle katten zijn dol op olijven! Nou, ik heb zelf een van mijn katjes die gek is op droge koekjes en het kruim van volkorenbrood!!!!!!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Oh, de volgende keer dat ik olijven eet, ga ik eens kijken of mijn katten het ook lekker vinden ^^

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ja, echt alle katten zijn dol op de geur van olijven, ze worden er helemaal wild van. Die van mij speelt er als een bezetene mee en eet hem zelfs op, maar iemand vertelde me inderdaad dat dit bij alle katten zo is.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hihi, wat grappig die groene olijven ^^

Mijn kat Bonnie likt altijd aan pinda's en begint te grommen als je ze probeert af te pakken! Maar er zit superveel zout in, dus dat is helemaal niet goed!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

hihi! Mijn katten zijn ook dol op kaas, maar niet zomaar elke soort! Ze zijn echt gek op naturel smeerkaas!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Noizette is echt dol op camembert!! En op alle kazen in het algemeen. Ik zal haar een saladetje bij de kaas aanraden... Met dat glas wijn wacht ik nog wel even!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Wauw, wat grappig! ;D hihi nou, laat hem maar lekker gaan, da's goed voor z'n mineralen lol

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Komkommer hihi

In het begin dacht ik ook dat het was om de maag te zuiveren, net als bij kattengras, maar nee, hij spuugt het niet uit. En als ik thuiskom van de boodschappen zitten ze bijna allemaal met hun kop in de tassen en scheuren ze de zak met sla open om het op te eten ^^

Vertaald Frans
  • 20 reacties van 21

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!