Kat die gek is op sla!
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ik kan dat van die olijven echt bevestigen! Ik heb daar zelf een keer een (niet zo fijne) ervaring mee gehad toen ik op de bank een potje zat te openen. Noizette besprong me zowat! Je raadt het al: overal olijven, sap op de muren, de tafel, de bank, m'n shirt. Dit alles om maar te zeggen: PAS OP als je het zelf gaat uitproberen: wees voorbereid! (lacht)
mijn kat Virus is dol op extra fijne sperziebonen!!! het is een absolute must in zijn dagelijkse voeding.
Ja, inderdaad, alle katten zijn dol op olijven! Nou, ik heb zelf een van mijn katjes die gek is op droge koekjes en het kruim van volkorenbrood!!!!!!
Oh, de volgende keer dat ik olijven eet, ga ik eens kijken of mijn katten het ook lekker vinden ^^
Ja, echt alle katten zijn dol op de geur van olijven, ze worden er helemaal wild van. Die van mij speelt er als een bezetene mee en eet hem zelfs op, maar iemand vertelde me inderdaad dat dit bij alle katten zo is.
Hihi, wat grappig die groene olijven ^^
Mijn kat Bonnie likt altijd aan pinda's en begint te grommen als je ze probeert af te pakken! Maar er zit superveel zout in, dus dat is helemaal niet goed!
hihi! Mijn katten zijn ook dol op kaas, maar niet zomaar elke soort! Ze zijn echt gek op naturel smeerkaas!
Noizette is echt dol op camembert!! En op alle kazen in het algemeen. Ik zal haar een saladetje bij de kaas aanraden... Met dat glas wijn wacht ik nog wel even!
Wauw, wat grappig! ;D hihi nou, laat hem maar lekker gaan, da's goed voor z'n mineralen lol
Komkommer hihi
In het begin dacht ik ook dat het was om de maag te zuiveren, net als bij kattengras, maar nee, hij spuugt het niet uit. En als ik thuiskom van de boodschappen zitten ze bijna allemaal met hun kop in de tassen en scheuren ze de zak met sla open om het op te eten ^^